نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱

اختصاص به‌روزرسانی جدید Halo: The Master Chief Collection به بهبود پشتیبانی استیم دک

به‌گفته ۳۴۳ اینداستریز، به‌روزرسانی جدید Halo: The Master Chief Collection با محوریت پشتیبانی از استیم دک عرضه شده است.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌روزرسانی جدیدی برای Halo: The Master Chief Collection منتشر کرده است تا استیم دک بتواند پشتیبانی بهتری از این کالکشن بازی‌های Halo داشته باشد. مدت زمان زیادی می‌شود که این بازی روی استیم دک قابل تجربه است، اما به‌دلیل استفاده از فناوری Easy Anti-Cheat، به بازیکنان استیم دک امکان بازی چندنفره ازطریق Matchmaking را نمی‌داد.

بااین‌حال سازندگان با عرضه به‌روزرسانی جدید، به بازیکنان این امکان را دادند تا به تمام حالت‌های آنلاین چندنفره یا مرورگر درون بازی که از Easy Anti-Cheat استفاده می‌کند، دسترسی داشته باشند. به‌گفته ۳۴۳ اینداستریز، این به‌روزرسانی تازه فقط روی نسخه استیم بازی Halo: The Master Chief Collection اعمال می‌شود و نسخه‌ای که در فروشگاه مایکروسافت به فروش می‌رسد، شامل آن نیست.

در ادامه سازندگان اعلام کردند که سه مشکل جدید را به فهرست مشکلات Halo: The Master Chief Collection روی استیم دک اضافه کرده‌اند. بزرگ‌ترین مشکل شناخته‌شده که در حال حاضر در این فهرست قرار دارد، عدم توانایی بازیکنان استیم دک در تجربه‌ حالت‌های کوآپ کمپین یا Spartan Ops با بازیکنان کامپیوتر یا کنسول‌های ایکس باکس است که منجر به خطای Connection Interrupted می‌شود. سازندگان تاکنون هیچ راه حلی برای رفع این مشکل پیدا نکرده‌اند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Halo: The Master Chief Collection را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده