نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

پایان مراحل تولید بازی Final Fantasy 16

شرکت اسکوئر انیکس از پایان مراحل توسعه‌ی Final Fantasy 16 پیش از انتشار بازی در ماه ژوئن خبر داد.

بازی Final Fantasy 16 با تأخیر مواجه نخواهد شد. بنابراین طرفدارها می‌توانند با خیال آسوده منتظر عرضه‌ی این اثر اکشن نقش‌آفرینی در ماه ژوئن باشند. سازندگان فاینال فانتزی ۱۶ از مدت‌ها پیش می‌گویند که این بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مراحل تولید آن به پایان رسیده است.

شرکت Square Enix اخیرا با انتشار یک توئیت تازه از پایان مراحل توسعه‌ی بازی Final Fantasy 16 خبر داد. درنتیجه بازی اکنون برای تولید دیسک‌ها، صدور مجوزهای لازم برای عرضه و موارد دیگر آماده است. البته تیم سازنده احتمالا به کار روی بازی ادامه می‌دهد تا یک تجربه بی‌نقص را برای بازیکن‌ها رقم بزند. ماحصل تمام این تلاش‌ها در قالب بسته‌های به‌روزرسانی قبل از عرضه یا همان آپدیت روز اول در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدتی قبل شرکت اسکوئر انیکس تریلر گیم‌پلی جدیدی از Final Fantasy 16 را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که جهان بازی و کاوش در محیط‌ها را به نمایش درآورد. علاوه‌براین در پنل بازی فاینال فانتزی ۱۶ در رویداد PAX East نیز یک تریلر گیم‌پلی طولانی پخش شد که روی نمایش نبردهای Eikon، مبارزات و موارد دیگری تمرکز داشت.

بازی Final Fantasy 16 برای انتشار در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) روی کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. نسخه دمو فاینال فانتزی ۱۶ تقریبا چند هفته قبل از انتشار بازی منتشر می‌شود و امکان انتقال Saveهای آن به نسخه‌ی کامل وجود دارد. شرکت اسکوئر انیکس در آینده می‌خواهد نسخه‌ی کامپیوتر بازی فاینال فانتزی ۱۶ را نیز عرضه کند، اما بعید است که این نسخه حتی دقیقا ۶ ماه پس از انتشار نسخه PS5 در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده