// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵

رونمایی از بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال در ماه آوریل 2023

شرکت سونی به‌صورت رسمی از سه بازی رایگان پلی استیشن پلاس اسنشیال در ماه آوریل ۲۰۲۳ رونمایی کرده است.

بااعلام رسمی شرکت سرگرمی تعاملی سونی، در ماه آوریل ۲۰۲۳، به‌جز بازی Meet Your Maker برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 که عرضه آن روی سرویس پلی استیشن پلاس سطح اسنشیال اعلام شده بود، دو بازی Sackboy: A Big Adventure و Tails of Iron هم برای کاربران پلاس این دو کنسول عرضه خواهند شد. این آثار از روز ۱۵ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت (۴ آوریل تا ۱ می) قابل دریافت هستند.

گفتنی است در ماه مارس بازی Battlefield 2042 برای PS4 و PS5 و دو بازی Minecraft Dungeons و Code Vein برای پلی استیشن 4 رایگان شده بودند. این سه بازی تا روز ۱۴ فروردین (۳ آوریل) قابل افزودن به اکانت کاربری بازیکنان هستند. پلاس اسنشیال پایین‌ترین سطح سرویس پلی استیشن پلاس است که هرماهه به کاربران چند بازی رایگان ارائه می‌کند.

پس از اتمام دوره رایگان شدن این آثار، بازیکنان همچنان قابلیت تجربه آن‌ها را دارند؛ به‌شرطی که مشترک سرویس پلاس باقی بمانند. گفتنی است این بازی‌های رایگان برای هر سه سطح پلی استیشن پلاس شامل اسنشیال، اکسترا و پرمیوم عرضه می‌شوند.

همچنین به‌تازگی از کاتالوگ بازی‌های پلاس اکسترا و پرمیوم در ماه مارس هم رونمایی شده بود که شامل آثاری نظیر Uncharted: Legacy of Thieves Collection، بازی Ghostwire: Tokyo و بازی Street Fighter V می‌شود. درنهایت شرکت ژاپنی اعلام کرده در ماه می سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن حذف خواهد شد. این سرویس در ۲۰۲۰ عرضه شده بود و شامل ۱۹ بازی PS4 برای کاربران پلاس کنسول پلی استیشن 5 است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده