نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: ریمیک Metal Gear Solid 3 در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

شایعات جدیدی درباره احتمال انتشار نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Metal Gear Solid 3 در سال آینده میلادی مطرح شده است که با گمانه زنی‌های قبلی منابع مختلف در این‌باره مطابقت دارد.

اندی رابینسون از نشریه VGC در سال ۲۰۲۱ مدعی شد که کونامی با همکاری استودیوی سنگاپوری Virtuos روی یک نسخه‌ی کاملا بازسازی‌شده از بازی کلاسیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater کار می‌کند. حالا او در توییتر جزئیات جدیدی از روند توسعه‌ی این پروژه و زمان احتمالی عرضه‌ی آن را با طرفدارها در میان گذاشته است.

رابینسون مدعی شده که کونامی حالا قصد دارد ریمیک Metal Gear Solid 3 را در سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند. همچنین او از احتمال عرضه‌ی مجدد برخی از بازی‌های قبلی سری Metal Gear Solid به‌عنوان بخشی از این برنامه خبر داده که در برخی شایعات دیگر نیز مطرح شده بود؛ شایعاتی که می‌گویند چند بازی متال گیر سالید در قالب ریمستر همراه‌با ریمیک MGS3 مجددا به‌دست گیمرها خواهند رسید.

براساس توضیحات رابینسون، کونامی در نظر داشت که پروژه‌ی بازسازی Metal Gear Solid 3 را در رویداد E3 امسال به نمایش بگذارد. اما بعد از به وجود آمدن شک‌و‌شبهه در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری E3 2023 باید دید که این برنامه‌ها به چه نحوی تغییر خواهند کرد.

قبلاً هم شایعه شده بود که این شرکت در رویداد E3 امسال قرار است ریمیک Metal Gear Solid 3 و یک بازی جدید از سری کسلوانیا را معرفی کند. ضمن اینکه اوایل امسال بود که نوریاکی اوکامورا، از تهیه کنندگان قدیمی کونامی از انتشار اخباری در خصوص چند بازی مورد انتظار این شرکت در سال جاری خبر داد تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال ادامه راه سری Silent Hill توسط دیگر بازی‌های کلاسیک و محبوب این شرکت مطرح شود.

در پایان نظرات خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده