نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱

رکوردشکنی Counter-Strike: Global Offensive در زمینه بازیکنان همزمان در کامپیوتر

بازی Counter-Strike: Global Offensive رکورد قبلی خود در زمینه بیشترین تعداد بازیکن همزمان را با دستیابی به ۱.۵ میلیون بازیکن شکست.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تعداد بازیکن‌های همزمان بازی Counter-Strike: Global Offensive در کامپیوتر رکوردشکنی کرده است. همان‌طور که وب‌سایت SteamDB گزارش داد، بازی CS:GO اخیرا ۱.۵ میلیون بازیکن همزمان داشته است که آن را به دومین بازی با بیشترین تعداد بازیکن همزمان تمام ادوار تبدیل می‌کند.

بازی Counter-Strike: Global Offensive راه زیادی را برای قرارگیری در رتبه نخست آثار دارای بیشترین تعداد بازیکن همزمان در پیش دارد. درحال‌حاضر بازی PUBG Battlegrounds با ۳.۲ میلیون بازیکن همزمان در رتبه اول جا خوش کرده است که تقریبا دو برابر بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان بازی CS:GO است. در هر حال نظر به اینکه یک دهه از انتشار بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو می‌گذرد، دستیابی به چنین رکوردی بسیار حیرت‌انگیز است.

ماه قبل بازی Counter-Strike: Global Offensive به ۱.۳۲ میلیون بازیکن همزمان دست یافت و چند هفته گذشته با دستیابی ۱.۴ میلیون بازیکن همزمان رکوردشکنی کرد. اکنون شاهد ثبت رکورد بالاتر از ۱.۵ میلیون هستیم. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قابل‌توجه تعداد بازیکن‌های همزمان را معرفی نسخه دوم CS:GO قلمداد کرد که اخیرا پس از شایعات فراوان معرفی شد. هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Counter-Strike 2 مشخص نیست، اما طرفدارها باید در تابستان ۲۰۲۳ منتظر تجربه آن باشند.

بازی کانتر استرایک ۲ در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس بازیکن‌های Counter-Strike: Global Offensive قرار می‌گیرد و شرکت ولو از آن به‌عنوان «بزرگ‌ترین جهش فنی روبه‌جلو در تاریخ مجموعه» یاد می‌کند. این نسخه برای مدت طولانی با به‌روزرسانی‌های تازه مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت و تجربه‌ی بصری به‌مراتب بهتری را ارائه خواهد داد. برخی از نقشه‌های بازی برای استفاده‌ی بهتر از موتور بازی‌سازی سورس ۲ کاملا از نو طراحی شدند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده