نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰

انتشار بازی Coffee Talk 2 روی ایکس باکس گیم پس از روز اول عرضه

بازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly قرار است همزمان با عرضه جهانی در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی دیگری از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. پس از موفقیت بازی Coffee Talk در سال ۲۰۲۰، حالا استودیو Toge Productions، سازنده و Chorus Worldwide، ناشر این بازی در حال ساخت دنباله آن هستند. سازندگان بازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly تایید کردند که این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۳ (۳۱ فروردین ۱۴۰۲) قرار خواهد گرفت.

می‌توانید تریلر تایید عرضه بازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly روی گیم پس را از یوتیوب تماشا کنید.

همزمان با عرضه بازی Coffee Talk 2 روی کنسول‌های ایکس باکس و پی سی، این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. بازی Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly همچنین از سرویس پخش استریم ایکس باکس کلاد گیمینگ نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران گیم پس می‌توانند بازی را به شکل استریم نیز تجربه کنند. همچنین قسمت اول بازی Coffee Talk هم‌اکنون روی سرویس گیم پس در دسترس کاربران است.

اگر با بازی‌های Coffee Talk آشنایی ندارید، در این بازی شما یک کافی شاپ را در زمان حال در شهر سیاتل مدیریت می‌کنید که باید با مشتریانی مثل انسان‌ها تا ارک‌ها و غیره مواجه شوید و به آن‌ها سرویس دهید. بازیکن باید به درخواست مشتری با ترکیب چیزهای مختلفی مثل قهوه، شکلات، عسل، چایی و غیره نوشیدنی‌های مختلفی تهیه‌ و رضایت مشتری را جلب کند. درکنار آن شما باید به درد و دل و صحبت مشتریان نیز گوش دهید و به آن‌ها در تصمیماتی که می‌گیرند کمک کنید. بازی‌های Coffee Talk به‌عنوان آثاری آرامش بخش برای گیمرها توصیه می‌شوند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده