// پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱

گروه Chvrches علاقه دارد در بازی Death Stranding 2 حضور داشته باشد

گروه موسیقی Chvrches می‌گوید اگر کوجیما برای همکاری در بازی Death Stranding 2 با آن‌ها تماس بگیرد، آن‌ها به‌سرعت پیشنهادش را قبول می‌کنند.

گروه Chvrches، گروهی اسکاتلندی در سبک سینث پاپ / تکنو پاپ اعلام کرده اگر هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding 2 با آن‌ها برای همکاری در این اثر تماس بگیرد، به‌سرعت پیشنهاد او را قبول خواهند کرد. رسانه NME از مارتین دوهرتی، نوازنده سینث ساینر گروه (نوعی ساز الکترونیکی که صدای آلات مختلف موسیقی را پخش می‌کند) پرسید که آیا آن‌ها مشغول نوشتن یک قطعه برای بازی جدید کوجیما هستند یا خیر. او گفت:

«خوب ما دردسترس هستیم. هنوز برنامه‌ی رسمی وجود ندارد. ما با هم صحبت کرده‌ایم و به یکدیگر اشاره کرده‌ایم که دوست داریم دوباره باهم همکاری کنیم. هنوز چیزی قطعی نیست و صحبت‌ها درحال انجام است. من نمی‌خواهم با گفتن این جمله که می‌شود لطفا در بازی حاضر باشیم و کوجیما بگوید نه، کاملا رد شوم. ولی نمی‌دانم. ما به ساخت یک رابطه واقعا ویژه با کوجیما ادامه می‌دهیم و فکر می‌کنم ما او را درک می‌کنیم و او ما را می‌فهمد. اگر تماسی برای همکاری گرفته شود، بله؛ به سرعت آن را می‌پذیریم».

چهره‌ی نگران یکی از کاراکترهای بازی Death Stranding 2

گفتنی است گروه Chvrches در سال ۲۰۱۹ برای بازی دث استرندینگ قطعه‌ای ساخته بود و سابقه ساخت موسیقی برای بازی Mirror’s Edge Catalyst را هم دارد. کوجیما طرفدار بزرگ این گروه است و وقتی این بند در ژاپن حضور یافت، با آن‌ها وقت گذراند. بازی Death Stranding 2 در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شده بود و هم‌اکنون درحال توسعه برای پلی استیشن 5 است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده