نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷

رده‌بندی سنی بازی Neon White برای ایکس باکس توسط ESRB

رده‌بندی سنی اخیر سازمان ESRB احتمالا نشان از راه‌یابی بازی تحسین‌شده‌ی Neon White استودیو Angel Matrix به ایکس باکس در آینده نزدیک دارد.

بازی شوتر اول-شخص معمایی-پلتفرمر Neon White استودیو Angel Matrix یکی از آثار موفق سال گذشته بود که پس از انتشار برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ با تحسین گسترده‌ی منتقدها مواجه شد. این بازی در ماه دسامبر ۲۰۲۲ در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گرفت و احتمالا به‌زودی به کنسول‌های ایکس باکس نیز راه خواهد یافت.

سازمان رده‌بندی بازی‌های ویدیویی اخیرا بازی Neon White را برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان رده‌بندی سنی کرد. با اینکه هنوز نسخه ایکس باکس این بازی مستقل رسما معرفی نشده است، اما با استناد به رده‌بندی سازمان ESRB می‌توان انتظار تغییر این شرایط در آینده نزدیک را داشت.

جالب اینکه در اواخر سال گذشته شایعاتی مبنی‌بر توسعه نسخه ایکس باکس Neon White توسط استودیو اَنجل ماتریکس به گوش می‌رسید، اما شرکت Annapurna Interactive در آن زمان اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار این بازی برای کنسول‌های شرکت مایکروسافت ندارد. به‌هرشکل باید تا زمان انتشار اطلاعات موثق منتظر ماند.

بازی نئون وایت درحال‌حاضر در پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده