نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

برگزاری شوکیس Capcom Spotlight برای نمایش آثار آتی کپکام

شرکت کپکام با برگزاری یک پخش زنده ۲۶ دقیقه‌ای در ماه جاری به نمایش آثاری نظیر بازی Resident Evil 4 و بازی Exoprimal می‌پردازد.

شوکیس Capcom Spotlight رأس ساعت ۰۲:۰۰ بامداد شنبه، ۲۰ اسفند به‌وقت ایران باز خواهد گشت تا جزئیات جدیدی از بازی‌های سال ۲۰۲۳ شرکت کپکام را در اختیار طرفدارها قرار دهد. این پخش زنده در طول ۲۶ دقیقه به نمایش بازی Resident Evil 4، بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection، بازی Exoprimal، بازی Ghost Trick: Phantom Detective و بسته الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise می‌پردازد.

در شوکیس Capcom Spotlight احتمالا از «دمو ویژه» بازی Resident Evil 4 Remake و تاریخ انتشار آن رونمایی می‌شود که امکان تجربه اثر پیش از انتشار را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. شاید تریلر گیم‌پلی جدیدی از Mega Man Battle Network Legacy Collection در این شوکیس پخش شود یا شاهد رونمایی از نسخه دمو بازی باشیم؛ درحالی‌که معرفی به‌روزرسانی بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak دور از انتظار نیست.

البته این امکان وجود دارد که تاریخ انتشار بسته الحاقی سان‌بریک بازی مانستر هانتر رایز برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن نیز اعلام شود. در شوکیس آتی شرکت کپکام احتمالا جزئیات بیشتری از ویژگی‌های تازه بازی Ghost Trick: Phantom Detective در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه بتای عمومی بازی Exoprimal نیز اخیرا در شبکه پلی استیشن فاش شد که به احتمال زیاد جزئیات بیشتری از آن در شوکیس Capcom Spotlight ارائه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده