نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

علاقه خالق فاینال فانتزی به عرضه بازی Fantasian روی کامپیوتر

هیرونوبو ساکاگوچی، خالق فاینال فانتزی اعلام کرد به انتشار بازی Fantasian روی کامپیوترها علاقه دارد.

به گزارش IGN ژاپن اخیرا هیرونوبو ساکاگوچی، خالق مجموعه فاینال فانتزی طی یک جلسه پرسش و پاسخ در جشنواره Magic 2023 موناکو به سؤال طرفداران درباره‌ی بازی Fantasian که همچنان در انحصار اپل آرکید است، پاسخ داد. وی توضیح داد که این بازی نقش‌فرینی ژاپنی و کلاسیک که به سبک فاینال فانتزی توسعه یافته، در حال حاضر انحصاری اپل آرکید است. او تمایل دارد تا آن را روی کامپیوترها نیز عرضه کند.

ساکاگوچی در ادامه گفت: «ما درخواست‌های زیادی برای انتشار بازی روی پلتفرم پی سی دریافت کرده‌ایم. همچنین درخواست‌هایی برای توسعه‌ی دنباله‌ی آن وجود دارد. بنابراین تمایل داریم تا حد امکان به تلاش خود ادامه دهیم تا انتظارات طرفداران را برآورده کنیم».

بازی Fantasian در سال ۲۰۲۱ روی پلتفرم Apple Arcade منتشر شد. گیم‌پلی این اثر روی بازگشت به نبردهای سنتی و نوبتی نسخه‌های اول سری بازی Final Fantasy تمرکز دارد. حتی موسیقی‌های این بازی توسط نوبوئو اوماتسو، آهنگساز مشهور سری Final Fantasy تولید شده‌اند. بازی Fantasian با دو قسمت و طی چهار ماه در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. پیش از انتشار بازی Fantasian، ساکاگوچی اشاره کرده بود که ممکن است این ویدیوگیم آخرین پروژه‌ی اصلی او باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده