نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

انتشار جزئیات از درخت مهارت و شخصی‌سازی بازی Dragon Age: Dreadwolf

استودیو BioWare جزئیات تازه‌ای از درخت مهارت و بخش سفارشی‌سازی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرده است.

در حال حاضر جزئیات بسیار اندکی از بازی در حال توسعه‌ی Dragon Age: Dreadwolf در دسترس قرار دارد و استودیو BioWare تاکنون اطلاعات زیادی را با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. بااین‌حال، این توسعه‌دهنده اخیرا توضیحات مختصری در مورد بازی نقش‌آفرینی آینده‌ی خود را ارائه کرد که بیشتر مربوط‌به درخت مهارت‌ها و مکانیسم‌های شخصی‌سازی کلاس‌ها می‌شوند.

با اینکه هنوز هیچ تریلری از گیم‌پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf منتشر نشده است، اما باتوجه‌به توضیح استودیو BioWare می‌توان دریافت که تنوع مهارت‌ها یکی از عناصر کلیدی گیم‌پلی خواهد بود. بازیکنان در Dragon Age: Dreadwolf به درخت‌های مهارت متعددی دسترسی خواهند داشت که هر کدام به کلاس‌ خاصی مربوط می‌شوند. بااین‌حال بازیکنان می‌توانند مهارت‌های هر درخت را به دلخواه باز کنند و ترکیب دلخوه خود را در هر کلاس ایجاد کنند.

استودیو BioWare در این‌باره توضیح داد: «طراحی ویژگی‌هایی به مانند صفحه‌ی آمار تفصیلی، محتوای دلخواه‌ی طرفداران نقش‌آفرینی، مکان‌های دست‌ساز برای کاوش و موارد دیگر، موضوعاتی هستند که می‌توانیم بی‌پایان درباره‌ی آن‌ها صحبت کنیم. این موردی است که احتمالا در آینده دوباره به آن خواهیم پرداخت؛ پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید».

هنوز مشخص نشده است که استودیوی BioWare به چه مقدار زمان نیاز دارد تا جزئیات جدید بازی Dragon Age: Dreadwolf را به اشتراک گذارد. بااین‌حال این توسعه‌دهنده اخیرا تایید کرد که بازی وارد فاز آلفا شده است. در گذشته چند ویدیوی کوتاه از ساخت اولیه‌ی بازی فاش شد که نشان می‌داد گیم‌پلی اکشن بازی با الهام از سیستم مبارزه‌ی God of War توسعه یافته است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده