نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

تاسیس واحد گیمینگ شرکت بلوم هاوس برای ساخت بازی‌ های ترسناک

استودیوی Blumhouse Productions از تأسیس یک واحد بازی‌سازی برای ساخت بازی‌های ترسناک خبر داده است.

شرکت فیلم‌سازی شناخته‌‌ شده‌ی Blumhouse Productions که در میان هواداران فیلم‌های ترسناک با آثاری مانند Split، Get Out Insidious و اخیرا The Black Phone و M3GAN مشهور است، اخیرا یک واحد بازی‌سازی داخلی برای ساخت و نشر بازی‌های ویدیویی ترسناک تأسیس کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، توجه برند Blumhouse Games، روی همکاری با بازی‌سازان مستقل و خلاق در سراسر جهان برای ساخت بازی‌‌های ترسناک اورجینال و منحصربه‌فرد برای مخاطبان این دسته آثار روی پی‌سی، کنسول‌ها و موبایل متمرکز خواهد بود. براساس جزئیات اعلام شده، بازی‌هایی با بودجه‌ی کمتر از ۱۰ میلیون دلار که در دسته‌ی آثار ایندی یا مستقل قرار می‌‌گیرد، بخش اصلی پروژه‌های این شرکت ناشر بازی‌های ترسناک را تشکیل خواهد داد.

در حال حاضر زک وود به‌عنوان مدیرعامل و دان سشلر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت بلوم‌هاوس گیمز انتخاب شده است. آبیجای پاراکاش، رئیس فعلی شرکت فیلم‌سازی Blumhouse Productions در این‌باره می‌‌گوید:

«مدتی است که ما ایده‌ی تشکیل یک تیم برای آغاز دسترسی به فرصت‌های روزافزون جدید رسانه‌های تعاملی را در سر داریم. زمانی‌که ما مذاکره با زک و دان را آغاز کردیم، آن‌ها رویکرد و مدل کسب‌و‌کاری را به ما ارائه دادند که کاملا با اهداف فعلی و شیوه‌ی طرزکار بلام‌هاوس همخوانی دارد. و ما می دانستیم که این یک فرصت فوق‌العاده برای ما است که هرچه بیشتر برای ورود به فضای [رسانه‌های] تعاملی نفوذ کنیم. با تجربه، توانایی و دانشی که زک و دان از بازار گیمینگ دارند، آن‌ها رهبران ایده‌آلی برای بهره‌گیری از توانایی‌های منحصربه‌فرد بلوم‌هاوس در صنعت گیمینگ به‌حساب می‌آيند».

زک وود، مدیرعامل جدید Blumhouse Games نیز در واکنش به این خبر می‌گوید: «در طول زمانی‌که من در این صنعت مشغول به کار بوده‌ام، این فرصت فوق‌العاده نصیب من شد تا همکاری نزدیکی با توسعه‌دهندگان برای جان‌ بخشیدن به ایده‌های آن‌ها داشته باشم. به‌نظر من فرصت فوق‌العاده‌ای برای ژانر ترسناک در دنیای بازی‌های ایندی وجود دارد و من برای همکاری با بلوم‌هاوس برای استفاده‌ی معنادار و جدی از قدرت، اعتبار و استعدادهای خلاقانه‌ی این شرکت بسیار هیجان زده‌ام».

وود که سابقه‌ی بیش از ۲۵ سال فعالیت در صنعت بازی را در کارنامه دارد، تاکنون در عرضه‌ی بیشتر از ۳۰ بازی متفاوت روی پلتفرم‌های گیمینگ پرطرفدار از کنسول گیم‌بوی نینتندو تا پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اکس مشارکت داشته است. بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Sound Shapes ،The Unfinished Swan و Bound در همکاری با استودیوی سونی سانتا‌مونیکا، بازی‌های Prey: Mooncrash و Redfall با استودیوی آرکین آستین و اخیرا همکاری با تیم بازی‌سازی Iron Galaxy از جمله‌ی نکات برجسته‌ی دوران فعالیت مدیرعامل جدید بلام‌هاوس گیمز به حساب می‌آيد.

دن سشلر نیز پیش از پیوستن به به این برند تازه‌تأسیس، ریاست واحد مالی و اجرایی شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی را برعهده داشته است. سشلر همچنین نقش مهمی در اختصاص بودجه‌ی بیش از ۱۵۰ میلیون دلاری این مجموعه روی بازی های مستقل در دهه‌ی اخیر ایفا کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از تاریخ احتمالی رونمایی یا عرضه‌ی بازی‌های مستقل ترسناک این برند در دسترس نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده