نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

اعلام تاریخ پخش قسمت جدید State of Play با حضور Suicide Squad

شرکت سونی تاریخ پخش قسمت جدید استریم‌ State of Play را که شامل نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Suicide Squad خواهد بود به‌صورت رسمی اعلام کرد.

سونی امروز تاریخ پخش قسمت جدید برنامه‌ی State of Play را اعلام کرد که انتظار می‌رود در آن شاهد انتشار تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیوی راک‌استدی باشیم.

سونی به‌صورت رسمی مدت زمان این برنامه را اعلام نکرده است، اما نمایش گیم‌پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بیش از ۱۵ دقیقه از بخش انتهایی این برنامه را شامل می‌شود. نمایش پنج بازی جدید هدست واقعیت مجازی PSVR2 که در روزهای آینده شاهد انتشار جهانی آن خواهیم بود نیز بخش دیگری از این برنامه را شامل می‌شود. تمامی این بازی‌های واقعیت مجازی برای انتشار تا پایان سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده‌اند.

البته سونی تایید کرده است که در این استریم آثاری از دیگر شرکت‌های بازی‌سازی نیز حضور خواهند داشت، اما معرفی‌ بازی‌های جدیدی برای PSVR2 و انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتر از بازی Suicide Squad که هواداران از مدت‌ها پیش در انتظار آن بوده‌اند، بخش اصلی این نمایش جدید که پخش آن از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه ۵ اسفند آغاز می‌شود، خواهد بود.

همچنین شایعات اخیر به انتشار اخبار و نمایش‌های جدید بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک در این رویداد اشاره دارند که باتوجه‌به نزدیک بودن به تاریخ عرضه‌ی بازی و مطابق الگوی دیگر بازی‌های عرضه شده از سری رزیدنت ایول در سال‌های اخیر، می‌توانیم انتظار معرفی یا در دسترس قرار گرفتن آنی دموی این بازی پس از پخش این قسمت از State of Play را داشته باشیم.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

داستان بازی در شهر متروپلیس جریان دارد و بازیکنان در دوحالت تک‌نفره یا کواپ وظیفه دارند تا با نابودی گروه لیگ عدالت از نابودی جهان جلوگیری کنند. این بازی همچنین آخرین حضور و ادای احترام استودیوی راک‌استدی به کوین کانروی، صداپیشه‌ی افسانه‌ای فقید شخصیت بتمن خواهد بود که ظاهرا سرنوشت نهایی این شخصیت محبوب در دنیای سری آرکهام را نیز مشخص خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده