// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۴

علاقه سازندگان Resident Evil 4 Remake به ساخت یک دسته اره برقی دیگر

سازندگان ریمیک بازی Resident Evil 4 به ساخت یک دسته اره برقی دیگر برای این ریمیک علاقه داشتند، اما از زمان کافی برای تحقق این امر برخوردار نبودند.

اگر از طرفداران قدیمی مجموعه رزیدنت ایول باشید، احتمالا دسته اره برقی بازی Resident Evil 4 را به خاطر دارید. سازندگان نسخه ریمیک این اثر هم به ساخت یک دسته مشابه علاقه داشتند، هرچند عملی نشد.

این ریمیک به‌زودی عرضه خواهد شد و بسیاری از طرفداران منتظر تجربه دوباره این بازی کلاسیک هستند. اما یک مورد کم است و آن هم همین دسته اره برقی رزیدنت ایول ۴ است که به کنسول پلی استیشن ۲ وصل می‌شد. این دسته یک عتیقه واقعی از دوران دوری است که بسیاری دلتنگ آن هستند و ظاهرا سازندگان نسخه ریمیک هم می‌خواستند چنین دسته‌ای بسازند، هرچند از زمان کافی برای عملی کردن این ایده برخوردار نبودند.

دسته اره برقی بازی Resident Evil 4

به‌تازگی رسانه گیم اینفورمر با یاسوهیرو آمپو، کارگردان Resident Evil 2 Remake و یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده ریمیک رزیدنت ایول ۴ مصاحبه‌ای داشته است که در بخشی‌از آن به‌همین دسته اشاره شده است. هیرابایاشی گفت: «می‌خواستیم یک نمونه از آن را انجام دهیم، اما ما همین‌ حالا هم تمام توان خود را روی توسعه بازی قرار داده‌ایم».

البته هنوز امید ساخت دسته اره برقی جدید وجود دارد. او افزود: «اگر فرصتی پیش بیاید شاید در زمان دیگری دوباره به این ایده برگردیم». احتمالا دسته جدید برای پلی استیشن 5 یا رایانه‌های شخصی ساخته خواهد شد؛ اما اگر می‌خواهید دسته اره برقی اصلی را خریداری کنید، باید در وبسایت eBay دنبال آن بگردید که البته قیمتی بالا هم دارد.

شرکت کپکام به‌تازگی گیم‌پلی جدیدی از ریمیک نامبرده نمایش داده بود و براساس آنچه تاکنون دیده‌ایم، به‌نظر با اثری جذاب رو‌به‌رو هستیم. ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده