// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷

واکنش منتقدین به بازی Like a Dragon: Ishin

چندی پیش میانگین امتیازات بازی Like a Dragon: Ishin منتشر شد و شاهد یک ریمستر خوب از سوی استودیو ریو گا گوتوکو هستیم.

در گذشته استودیو ریو گا گوتوکو یک اسپین آف از مجموعه Like a Dragon (که در بومی‌سازی انگلیسی آن را به اسم یاکوزا می‌شناسیم) را توسعه داد تا در روز عرضه پلی استیشن 4، دراختیار کاربران کنسول نسل هشتمی سونی و همچنین پلی استیشن 3 قرار بگیرد. نکته‌ای که وجود داشت، این بود که بازی Ryu ga Gotoku Ishin هیچ‌وقت در غرب عرضه نشد و تنها برای کاربران ژاپنی در دسترس بود.

این در حالی است که سال گذشته میلادی سگا اعلام کردن که نسخه ریمستر Ryu ga Gotoku Ishin با نام Like a Dragon Ishin برای کاربران غربی و همچنین سایر پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم عرضه می‌شود تا کابران بیشتری قادر به تجربه این اسپین آف باشند. محصولی که شکل و شمایل سامورای داشته و ظاهری متفاوت نسبت‌به سایر نسخه‌های اصلی سری Like a Dragon دارد. چندی پیش میانگین امتیازات بازی Like a Dragon Ishin منتشر شد و با یک ریمستر خوب طرف هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Like a Dragon Ishin

  • سازنده: ریو گا گوتوکو
  • ناشر: سگا
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر
  • تاریخ عرضه: دو اسفند ماه

شخصیت اصلی بازی Like a Dragon: Ishin با تفنگ و شمشیر

وی‌جی247: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Like a Dragon: Ishin در چشمان من امتیازی را که به آن داده‌ام، کسب کرده است. این بازی سرگرم کننده‌ترین بازی تک‌نفره‌ای است که در سال‌های اخیر تجربه کرده‌ام. همچنین کد بررسی این بازی را در روزی کسب کردم که Hi-Fi Rush روحیه من را تحت تاثیر قرار داد، به‌صورت باورنکردنی‌ای خسته شدم و به‌طرز شگفت‌انگیزی خوشحال بودم. این بازی ارزش پول و وقت شما را دارد.

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

یک بازی شگفت‌انگیز در بسیاری از جوانب که به‌ بازیکنان صبور و کنجکاو پاداش می‌دهد. یک ماجراجویی ارزشمند از مجموعه‌ای افسانه‌ای که Like a Dragon: Ishin از دل آن خارج شده است.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

بازسازی مورد انتظار Like a Dragon: Ishin ساختاری جدید هیجان‌انگیز و غالبا زیبا برای گشت‌وگذار، سیستم مبارزاتی که پاداش بیشتری دارد و بعضی از بهترین مأموریت‌های فرعی و مینی گیم‌های کل نسخه‌های این مجموعه تابه‌امروز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نگذارید که کاتاناها شما را گول بزنند، این همان یاکوزایی است که می‌شناسید و در بهترین حالت‌اش آن را دوست دارید.

گیمز اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

Like a Dragon: Ishin یک اسپین آف عالی از مجموعه‌ای بزرگ است و خوشحال هستم که بالاخره این بازی برای سایر مناطق هم عرضه شد. حتی اگر مشکلاتی داشته باشد، داستان من را به خود جذب کرد. همچنین امیدوارم که بعضی از شیوه‌های مبارزه‌ای جدید و حرکات مخصوص به سایر بازی‌های ریو گا گوتوکو هم راه پیدا کنند. حتی امیدوارم که شاهد سایر اسپین‌آف‌هایی هم باشیم که هیچ‌وقت برای سایر مناطق عرضه نشده است. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، اما فعلا بازگشت با مجرمان مورد علاقه‌ام خوب است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

مثل هر شمشیر زنی که از ابتدا همه چیز را یاد می‌گیرد، Ishin نیز شروع لرزان و نامطمئنی داشته و در ادامه اعتماد به نفس خود را به‌دست می‌آورد. بعضی از ایده‌های بازی در تقلا هستن تا جای خود را در موارد اشباع شده بازی پیدا کنند. اما باوجود داستانی پیشران که توسط بعضی از کاراکترهای محبوب ما روایت می‌شود، جهان سامورای Like a Dragon Ishin به‌راحتی شما را درگیر می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده