نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۶

اعلام تاریخ آغاز بتای عمومی بازی Diablo 4

شرکت بلیزارد اینترتینمنت با پخش یک تریلر سینمایی تازه از تاریخ آغاز بتای عمومی بازی دیابلو ۴ پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد اینترتینمنت در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 از تاریخ آغاز بتای عمومی بازی Diablo 4 رونمایی به‌عمل آورده است. نسخه بتای دیابلو ۴ در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. پیش‌خریدکنندگان بازی می‌توانند زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه‌ی آن بپردازند. تریلر سینمایی آغازین نسخه بتای بازی نیز به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر یکی از چند تریلر آغازین نسخه بتای عمومی خواهد بود که کاراکتر شخصی‌سازی‌شده بازیکن را به نمایش می‌گذارد.

شرکت Blizzard تأیید کرد که بتای عمومی دیابلو ۴ در دسترس کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. در این نسخه می‌توان به تجربه بخش Prologue و Act 1 پرداخت که شامل اولین منطقه بازی تحت عنوان Fractured Peaks است. بازیکن‌ها در این نسخه حداکثر می‌توانند به سطح ۲۵ برسند، اما تا پایان زمان نسخه بتا قادر به ادامه بازی خواهند بود.

امکان مواجهه با مشکلات عملکردی، قطعی‌ها و مسائل دیگر در نسخه بتای Diablo 4 وجود دارد و این نسخه نهایی نیست. شرکت بلیزارد پس از پایان بتای پیش‌رو به ارزیابی بازخوردها می‌پردازد و «درصورت نیاز تغییراتی ایجاد خواهد کرد». کسانی که کد دسترسی زودهنگام نسخه بتا را دریافت کردند، با مراجعه به حساب Battle.net خود می‌توانند به‌سراغ فعال‌سازی آن بروند. پیش‌خریدکنندگان برای دسترسی به نسخه بتا نیازی به اقدام اضافی ندارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی دیابلو ۴ در آینده نه‌چندان دور باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده