نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

انتشار پنج بازی از سری ارباب حلقه‌ها در سال مالی آینده

گروه امبریسر تأیید کرد که پنج بازی جدید از آی‌پی The Lord of the Rings در سال مالی آینده بین آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد.

در ماه اوت سال گذشته، گروه Embracer اعلام کرد که در حال خرید مجموعه‌ی Middle-earth و آیپی The Lord of the Rings است. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که نگاهی بلندمدت به این آیپی دارد و می‌خواهد به بهترین روش از آن استفاده کند. درحالی‌که هنوز جزئیات زیادی از برنامه‌های امبریسر برای آیپی ارباب حلقه‌ها مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد این شرکت برخی برنامه‌های کوتاه مدت خود را اعلام کرده است.

گروه امبریسر در گزارش مالی مربوط‌به سه‌ماهه اخیر خود تایید کرد که پنج بازی از سری The Lord of the Rings را برای انتشار در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ آماده خواهد کرد. این سال مالی از آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ خواهد بود و بازی‌های اعلام‌شده توسط شرکای خارجی امبریسر توسعه می‌یابند.

گالوم در تلاش برای یافتن حلقه قدرت در بازی The Lord of the Rings: Gollum
امبریسر در این‌باره توضیح داد: «خرید این امتیاز، علاقه زیادی را در بین توسعه‌دهندگان داخلی و شرکای خارجی برای توسعه‌ی محصولات ارباب حلقه‌ها در قالب‌های مختلف رسانه‌ای ایجاد کرد. در حال حاضر پنج بازی توسط شرکای خارجی ما در دست تولید قرار دارند و در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ منتشر خواهند شد».

تاکنون چهار بازی از این پنج عنوان در حال توسعه به‌طور رسمی معرفی شده‌اند که شامل The Lord of the Rings: Gollum از استودیو Daedalic و شرکت Nacon، بازی موبایل The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth شرکت الکترونیک آرتز، بازی کوآپ و بقای The Lord of the Rings: Return to Moria از استودیوی فری رنج گیمز و شرکت ناشر North Beach Games و بازی بدون نام Middle-earth game از استودیوی وتا ورک‌شاپ و شرکت ناشر پرایویت دیویژن هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده