نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

شایعه: هورایزن فوربیدن وست در میان بازی های فوریه ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس

به نظر می‌رسد فهرست آثار مشترکین سطح اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس که هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، زودتر از اعلام رسمی شرکت سونی فاش شده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا فهرست برخی از آثاری که قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ در دسترس مشترکین سطح اکسترا سرویس PS Plus قرار بگیرند، فاش شده است. در حال حاضر تا لحظه نگارش متن این خبر، سونی واکنش رسمی‌ به این امر نداشته است. billbil-kun، افشاگر قابل اعتماد به‌تازگی در حساب توییتر خود فهرست جدیدی از بازی‌هایی را که قرار است به دو سطح نام‌برده شده پلی استیشن پلاس اضافه شوند، فاش و منتشر کرده است. این شخص از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ تا به این لحظه، تقریبا سابقه خوبی در این امر داشته است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید فهرست مورد نظر را مشاهده کنید.

  • بازی Horizon Forbidden West
  • بازی Scarlet Nexus
  • بازی Resident Evil VII: Biohazard
  • بازی Borderlands 3

پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس شرکت Sony (سرویس PlayStation Plus سونی)

انتظار می‌رود این آثار در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) به کاتالوگ آثار سطح اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شوند. بااین‌حال این شخص در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده است که بازی‌های نام‌برده شده تمام عناوینی نیستند که قرار است در طول هفته جاری در دسترس کاربران پلی استیشن قرار بگیرند و آثار بیشتری در راه است. در صورت درستی این شایعه، شاهد اضافه‌شدن آثار باکیفیتی به کاتالوگ PS Plus خواهیم بود.

در ماه ژانویه، آثاری مثل Back 4 Blood ،Dragon Ball FighterZ ،Devil May Cry 5: Special Edition ،Life is Strange و Life is Strange: Before the Storm در دسترس کاربران این دو سطح قرار گرفتند. درکنار نام‌های ذکر‌شده، شاهد انتشار آثار کلاسیک کنسول پلی استیشن ۱ مثل Syphon Filter ،Star Wars Demolition و Hot Shots Golf 2 به این سرویس بودیم.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کابران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده