نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

احتمال عرضه ایردباد و هدفون بی‌سیم تازه PS5 توسط سونی در سال مالی ۲۰۲۳

اگر گزارش رسانه اینسایدر گیمینگ رنگ واقعیت بگیرد، شرکت سونی احتمالا آماده ارتقا تجهیزات صوتی پلی استیشن 5 با عرضه ایرباد و هدفون جدیدی است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی احتمالا روی یک ایرباد بی‌سیم برای استفاده با کنسول پلی استیشن 5 کار می‌کند. همان‌طور که رسانه Insider Gaming گزارش داد، منابع آگاه به عرضه این ایرباد در انتهای سال مالی ۲۰۲۳ اشاره دارند که از آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳) را در برمی‌گیرد.

براساس گزارش رسانه اینسایدر گیمینگ، این ایرباد تازه کنسول PS5 با اسم رمز Project Nomad شناخته می‌شود و دارای عمر باتری ۵ ساعته و یک کیس شارژ است که از یک کابل USB-C می‌توان برای شارژ آن استفاده کرد. در این گزارش آمده است که کاربرها می‌توانند از همین کابل برای به‌روزرسانی فریمور ایردبادهای خود استفاده کنند.

گویا این ایرپادها درکنار یک هدست بی‌سیم با نام Voyager روانه بازار می‌شوند که شباهت زیادی به Project Nomad دارند و احتمالا هدفون پرچم‌دار پلی استیشن 5 خواهند بود. یکی از ویژگی‌های کلیدی PS5 قابلیت Tempest 3D Audio است که با فرض پشتیبانی بازی از آن، امکان استفاده از صدای فراگیر سه‌بعدی با هر هدفونی را فراهم می‌کند. سونی از زمان عرضه پلی استیشن 4 سری هدفون‌های خود را در دسترس کاربرهای پلی استیشن قرار می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده