نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹

شایعه: Soul Hackers 2 به‌زودی روی سرویس گیم پس قرار می‌گیرد

براساس شایعات جدید، احتملا به‌زودی شاهد انتشار بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 روی سرویس ایکس باکس گیم پس خواهیم بود.

نزدیک به ۶ ماه پس از عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Soul Hackers 2 استودیوی اتلوس، حالا ظاهرا قرار است این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس هواداران بازی‌های این استودیو که ساخت سری پرسونا را در کارنامه دارد، قرار بگیرد.

یکی از اینسایدرهای صنعت بازی که با نام کاربری extas1s شناخته می‌شود، این اطلاعات تازه را به اشتراک گذاشته است. extas1s پیش از این برای اولین‌بار و به‌درستی به انتشار نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی کلاسیک GoldenEye 007 از مجموعه‌ی جیمز باند در اواخر ماه ژانویه اشاره کرده بود؛ بنابراین احتمالا می‌توانیم در هفته‌های آینده شاهد اعلام رسمی خبر اضافه شدن Soul Hackers 2 به سرویس ایکس باکس گیم پس باشیم. این بازی در هنگام عرضه با واکنش‌های نه‌چندان مثبت منتقدان و گیمرها روبه‌رو شد و براساس آمار مالی منتشر شده‌ی شرکت سگا، میزان فروش بازی نیز به‌همین دلیل چندان قدرتمند نبوده است، هرچند سگا به عملکرد مالی بهتر بازی در سال‌های آینده و با عرضه روی پلتفرم‌ها و سرویس‌های دیگر ابراز امیدواری کرده بود.

سه بازی Persona 5 Royal Persona 4 Golden و Persona 3 Portable نیز پیش از این و در ماه گذشته برای کاربران سرویس گیم پس روی پی‌سی، کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفته بودند.

تصویر یکی از شخصیت‌های بازی Soul Hackers 2

نسخه اول این بازی که در سال ۱۹۹۷ با عنوان کامل Devil Summoner: Soul Hackers برای کنسول بازی Sega Saturn و مدتی بعد برای اولین کنسول پلی استیشن منتشر شد، به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب و کلاسیک سبک نقش‌آفرینی در ژاپن شناخته می‌شود. داستان این بازی که در دنیای گسترده مجموعه Shin Megami Tensei و در شهری رنگارنگ و سایبرپانکی که شباهت‌های زیادی به توکیو دارد اتفاق می‌افتد، ماجراهای مبارزه‌های گروه مخفی Devil Summoners را روایت خواهد کرد. این بازی بازیکنان را در نقش دو نفر از ماموران انجمن Agents of Aion با نام Ringo و Figure قرار می‌دهد که باید با استفاده از نیروی مخصوص Soul Hack با نیروهای Phantom Society رو‌به‌رو شوند و از پایان دنیا و فرا رسیدن آخرالزمان جلوگیری کنند.

Soul Hackers 2 همچنین از صداگذاری کامل انگلیسی پشتیبانی می‌کند. ساخت موسیقی بازی را نیز استودیوی ژاپنی Monaca که تهیه‌کنندگی موسیقی متن آثاری مانند Nier: Automata را در کارنامه دارد، برعهده داشته است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده