نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸

بندای نامکو: بازی Tekken 8 پیش از آوریل ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

شرکت بندای نامکو تأیید کرد که نسخه بعدی مجموعه بازی‌های تکن در سال مالی آتی منتشر خواهد شد که در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

شاید بازی Street Fighter 6 درحال‌حاضر ذهن اکثر طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای را به خود مشغول کرده باشد، اما نباید بازی Tekken 8 شرکت Bandai Namco را فراموش کرد. بندای نامکو اخیرا جزئیات بیشتری از نسخه بعدی بازی تکن را به اشتراک گذاشت. با اینکه هنوز سخنی از تاریخ دقیق انتشار بازی تکن ۸ به میان نیامده است، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو از تاریخ تقریبی عرضه آن رونمایی کرده است.

بندای نامکو در آخرین جلسه پرسش‌وپاسخ سه ماهه سرمایه‌گذاران در مورد بازی‌های در نظر گرفته‌شده برای عرضه در سال مالی آتی شرکت مورد سؤال قرار گرفت که از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ (۱ آوریل ۲۰۲۳) آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) ادامه خواهد داشت. این شرکت ژاپنی در پاسخ گفت که انتظار دارد تا در این بازه زمانی بازی Tekken 8 را درکنار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon روانه بازار کند. شرکت Bandai Namco در نوامبر سال گذشته با انتشار یک بیانیه مشابه از عرضه بازی تکن ۸ در سال مالی ۲۰۲۳ خبر داده بود.

بندای نامکو اخیرا جزئیات جدیدی از بازی Tekken 8 را در اختیار طرفدارها قرار داد. این شرکت نه‌تنها پیوستن نینا ویلیامز به فهرست مبارزان را تأیید کرد، بلکه به ارائه جزئیاتی از کنترل ویژه مبتدیان، سیستم Heat، احتمال راه‌یابی قابلیت Rollback Netcode برای کاهش تأخیر در پردازش فریم‌ها و حذف مکانیزم Rage Drive پرداخت. بازی تکن ۸ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده