نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۸

Atomic Heart در فهرست بازی‌ های جدید گیم پس در ماه فوریه ۲۰۲۳

مایکروسافت بازی‌های جدید سرویس گیم‌ پس برای ماه فوریه‌ی ۲۰۲۳ را معرفی کرده است که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی مانند Atomic Heart هستیم.

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های ورزشی سالانه‌ی Madden اولین بازی جدید سرویس گیم‌‌ پس است که از فردا ۹ فوریه (۲۰ بهمن) در دسترس مشترکین این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس و موبایل قرار می‌گیرد. Madden NFL 23 که توسط استودیوی بازی‌سازی EA Tiburon توسعه یافته است، بهبودهای جدیدی مانند انیمیشن‌های دفاعی تازه و مود بازی The John Madden Legacy Game نیز به نسخه‌های نسل نهمی این بازی اضافه شده‌اند.

کاربران سرویس EA Play و دارندگان سطح آلتیمیت گیم‌ پس می‌توانند با لاگین به بازی آنلاین مدن آلتیمیت تیم تا تاریخ ۹ مارس، باندل Supercharge Pack را به‌رایگان دریافت کنند. همچنین تصویر جان مدن، مربی و گزارش‌گر افسانه‌ای ورزش فوتبال آمریکایی که نام او روی این سری قرار دارد نیز برای ادای احترام به‌دلیل درگذشت او در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ روی کاور تمامی نسخه‌های این بازی قرار گرفته است.

بازی اکشن نقش‌‌آفرینی چندنفره‌ی SD Gundam Battle Alliance دومین بازی جدید گیم‌پس خواهد بود که ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای دارندگان این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری مایکروسافت کلاود گیمینگ در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان در نقش ربات‌های محبوب تاریخ مجموعه‌ی Mobile Suit Gundam، در قالب گروه‌های ۳ نفره به مبارزه با دشمنان Gundam Universe در تایم‌لاین‌های مختلف خواهند پرداخت.

در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)، مشترکین سرویس گیم‌پس می‌توانند انتظار اضافه شدن بازی استراتژیک Mount & Blade II: Bannerlord استودیوی TaleWorlds Entertainment به این سرویس را داشته باشند. مبارزه در یک ماجراجویی حماسی در قرون تاریکی در قاره‌ی Calradia، به‌همراه امکان ساخت آیتم‌ها، مبادله و تصرف سرزمین‌های جدید در یک دنیای آنلاین از جمله ویژگی‌های این بازی که پیش‌درآمدی برای بازی تحسین شده‌ی Mount & Blade: Warband محسوب می‌شود، هستند.

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی استراتژیک شهرسازی Cities: Skylines چهارمین بازی گیم‌ پس در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) خواهد بود همزمان با عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها، برای سرویس گیم‌پس نیز عرضه می‌شود. این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری اکس و اس بهینه‌‌ سازی شده است و برای گیمرها امکان طراحی، ساخت، مدیریت شهر رویایی شخصی‌شان به‌همراه تمامی جزئیات ریز و درشت آن را فراهم می‌کند.

Mount & Blade II: Bannerlord

نسخه‌ی کامل Definitive Edition بازی اکشن Shadow Warrior 3 که بازیکنان را در یک ماجرای خونین الهام گرفته از افسانه‌های ژاپنی قرار می‌دهد، ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) همزمان با عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها، در دسترس بازیکنان گیم‌پس روی کلاود، پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار می‌گیرد. این نسخه از بازی امکان تجربه‌ی گیم‌پلی سرعتی شدو واریور در نرخ فریم ۶۰ در حالت پرفورمنس یا وضوح تصویر 4K در حالت کوالیتی مود را فراهم می‌کند. این نسخه از بازی همچنین سه مود جدید Survival Mode ،Hardcore Mode و Hero Mode را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در انتها بازی شوتر Atomic Heart ساخته‌ی استودیوی Mundfish از روز اول انتشار در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند)، برای کاربران گیم‌پس روی مایکروسافت کلاود گیمینگ، پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس خواهد بود. بازیکنان در نقش یک مامور ویژه با نام Major Sergei Nechayev، توسط نیروهای شوروی برای بررسی و تحت کنترل قرار دادن مؤسسه تحقیقاتی Facility 3826 در سال ۱۹۵۵ به این قرارگاه زیرزمینی سفر خواهند کرد و با موجودات جهش‌یافته، ربات‌های یاغی و هوش مصنوعی فوق‌پیشرفته‌ی Kollektiv روبه‌رو خواهند شد.

گیمرها همچنین می‌توانند از تاریخ ۱۳ فوریه، در قالب برنامه‌ی دسترسی زودهنگام سرویس EA Play برای بازی نقش‌آفرینی Wild Hearts، گیم‌پلی این بازی را سه روز پیش از انتشار و تا کوئست دروازه‌‌های Minato تجربه کنند و به شکار هیولاها بپردازند.

مقابله سرگرد نچایف با ربات‌ها در بازی Atomic Heart

در ادامه مایکروسافت تایید کرد مثل همیشه برای این ماه بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی نیز در دسترس مشترکان سطح آلتیمیت گیم پس قرار خواهد گرفت. بسته‌ی Modern Living Bundle برای بازی Fallout 76 که آیتم‌های تزئیناتی جدید را به پناهگاه‌های C.A.M.P اضافه می‌کند و بسته‌الحاقی Dragon Slayer Bundle برای بازی الدر اسکرولز آنلاین، که کلکسیون Ancient Dragon Hunter را به در دسترس گیمرها قرار می‌دهد، از جمله‌ی این محتواها برای ماه فوریه هستند.

کاربران در ادامه می‌توانند با انجام چهار مسابقه در بازی Madden NFL، تجربه‌ی بازی Opus: Echo of Starsong و دریافت اچیومنت در هر یک از بازی‌های گیم‌ پس، در حدود ۳۰۰ امتیاز در برنامه‌ی Game Pass Quests دریافت کنند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Besiege (کلاد، کنسول پی‌سی)
  • CrossfireX (کلاد، کنسول)
  • Infernax (کلاد، کنسول پی‌سی)
  • Recompile (کلاد، کنسول پی‌سی)
  • Skul: The Hero Slayer (کلاد، کنسول پی‌سی)
  • The Last Kids on Earth (کلاد، کنسول پی‌سی)

دارندگان گیم‌پس توجه داشته باشند که این آخرین فرصت برای تجربه‌ی بازی CrossfireX خواهد بود و پس از این تاریخ، این نسخه از بازی همراه‌ با کمپین داستانی تک‌نفره‌ی CrossfireX که توسط استودیوی بازی‌سازی رمدی توسعه یافته است، برای همیشه از دسترس کاربران خارج می‌شود و امکان خرید دوباره‌ی آن نیز وجود ندارد. البته مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده