نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵

بازی Wild Hearts پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت

با اعلام شرکت کوئی تکمو، بازی Wild Hearts هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت و تمام محتوای پس از عرضه‌ی آن رایگان است.

دو شرکت کوئی تکمو و الکترونیک آرتز در خبری رسمی تایید کردند که بازی Wild Hearts شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌شود و تمامی محتوای پس از عرضه‌ی آن به مانند بسته‌های الحاقی، به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. لوئیس هاروی، تهیه‌کننده اجرایی بازی Wild Hearts در مصاحبه‌ی اخیر خود توضیح داد: «تمام محتوای پس از عرضه از جمله Kemonoهای جدید و موارد دیگر، رایگان خواهند بود. ما هیچ برنامه‌ای برای ارائه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای نداریم».

Kemono لقب هیولاهای بزرگ بازی Wild Hearts است که بازیکنان باید به‌تنهایی یا با مشارکت حداکثر دو بازیکن دیگر در حالت کوآپ آن‌ها را شکار کنند. هاروی در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود اعلام کرد بازیکنانی که مایل به تجربه‌ی این بازی به‌صورت تک نفره هستند، می‌توانند آن را به‌صورت کاملا آفلاین پیش ببرند. برای آن دسته از بازیکنان که کمپین Wild Hearts را به پایان برسانند، محتوای پس از پایان نیز در نظر گرفته شده است. 

دویدن شخصیت بازی Wild Hearts به سمت هیولا

در این کمپین پس از پایان، بازیکنان باید با Kemono قدرتمندتری مقابله کنند و به‌روزرسانی‌های پس از عرضه‌ی بازی، محتوای این بخش را گسترش خواهد داد. هاروی همچنین تایید کرد که نسخه‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس بازی Wild Hearts دارای حالت گرافیکی پیش‌فرض Performance با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه هستند. علاوه‌براین بازیکنان می‌تواند حالت اختیاری Quality را برای رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فعال کنند.

بااین‌حال، همه پاسخ‌های هاروی به سؤال‌کنندگان مثبت نبودند. او علاوه‌بر تایید اینکه هیچ زره مخصوص زنانه در زمان عرضه Wild Hearts در دسترس نخواهد بود، اعلام کرد که این بازی توسط استیم دک پشتیبانی نمی‌شود. البته هاروی اعلام امیدواری کرد که آن‌ها در آینده بتوانند این بازی را روی پلتفرم استیم دک عرضه کنند.

بازی Wild Hearts قرار است در تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی پی سی این بازی ازطریق سه فروشگاه استیم، اوریجین و اپیک گیمز منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Wild Hearts را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده