// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶

داستان دث استرندینگ ۲ متمرکز روی شخصیت اجراشده توسط ال فانینگ است

همان‌طور که برخی از طرفدارها پیش‌بینی کرده بودند ظاهرا شخصیت محوری بازی DS2 همان کاراکتری است که ال فانینگ وظیفه‌ی ایفای نقش او را بر عهده دارد.

در جدیدترین اخبار بازی و به‌لطف پخش قسمت جدید پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما مشخص شد که داستان بازی Death Stranding 2 حول محور شخصیت اجراشده توسط ال فانینگ می‌چرخد. فانینگ که با آثاری همچون سریال The Great و فیلم The Neon Demon شناخته می‌شود، در قسمت جدید پادکست با کوجیما گفت‌وگو کرد.

ال فانینگ، بازیگر فیلم شیطان نئونی در بازی Death Stranding 2 هیدئو کوجیما

کوجیما به‌شدت فانینگ را تحسین می‌کند و از همان ابتدای کار روی دنباله‌ی بازی Death Stranding می‌خواست که او به این پروژه بپیوندد. ارتباط بین این دو توسط نیکلاس ویندینگ رفن، فیلم‌ساز دانمارکی برقرار شد؛ شخصی که آثاری همچون فیلم Drive و فیلم Pusher در کارنامه‌ی او به چشم می‌خورند. فانینگ در فیلم شیطان نئونی به کارگردانی رفن نقش‌آفرینی کرده است.

نیکلاس ویندینگ رفن خطاب به ال فانینگ صحبت‌های بسیار مثبتی راجع به هیدئو کوجیما را مطرح کرد و این بازی‌ساز ژاپنی را یک نابغه به شمار آورد. همین باعث شد فانینگ در عین ناآشنایی با دنیای بازی‌های ویدیویی تشویق به همکاری با کوجیما شود. سپس این بازیگر ۲۴ساله در یک جلسه آنلاین به گفت‌وگو با خالق دث استرندینگ و متال گیر نشست؛ تا کوجیما داستان دث استرندینگ ۲ را برای وی تعریف کند.

توضیحات کوجیما راجع به شخصیتی که ال فانینگ وظیفه‌ی ایفای نقش وی را بر عهده دارد، در آن زمان به قدری فانینگ را کنجکاو کردند که او دیگر می‌خواست به تیم سازنده‌ی این بازی بپیوندد. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری گیم اواردز هم در این قسمت از پادکست تاکید کرد که شخصیت سپرده‌شده به ال فانینگ در مرکز داستان DS2 قرار دارد؛ تا حدی که به عقیده‌ی کیلی، داستان این دنباله به‌طور ویژه برای این شخصیت نوشته شده است.

بازی Death Stranding 2 استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخی نامعلوم توسط Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع 80 Level
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده