// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

به‌روزرسانی نبرد کلمات «پنکو» | جنگ آنلاین حدس کلمه

پنکو، مجموعه‌ای از بازی‌های رقابتی و تنگاتنگ این‌بار با یک به‌روزرسانی «نبرد کلمات» را برای رقابت بازیکن‌ها اضافه کرده است. 

بازی پنکو را پیش از این در زومجی معرفی کرده بودیم. بازی جذاب با فضایی آنلاین که به بازیکنان مختلف اجازه می‌دهد از طریق چت‌روم و گفتگوی صوتی به رقابت در بازی‌های متنوع با یکدیگر بپردازند. مجموعه بازی‌های پنکو چه از لحاظ تنوع در بازی‌ها و چه از لحاظ بصری به‌صورت متوالی در حال به‌روزرسانی هستند و با در نظر گرفتن اهمیت خلاقیت و پشتیبانی متوالی توانسته در ماه‌های اخیر نظر بازیکنان را جلب کند. 

در جدید‌ترین به‌روزرسانی پنکو،‌ بازی جدیدی با نام «نبرد کلمات» اضافه شده است که از برخی جهات خلاقیت بیشتری نسبت به بازی‌های حدس کلمه موجود در بازار دارد. به‌عنوان مثال در نبرد کلمات شاهد رقابت آنلاین بازیکنان در نقش دزدان دریایی هستیم. هر یک از بازیکنان یک نقش را به‌صورت تصادفی دریافت می‌کنند که هر نقش دارای ویژگی‌ منحصربه‌فرد و متمایزکننده‌ای نسبت به نقش دیگر است. 

بازی نبرد کلمات آنلاین پنکو

داستان بازی از اعماق اقیانوس‌ها آغاز می‌شود جایی که گنجی فراموش شده در دریای کارائیب وجود دارد که توسط ارواح خبیث نفرین شده است. حال هر یک از بازیکنان در نقش دزدان دریایی باید در رقابتی نزدیک با یکدیگر سعی کنند تا رمز کلمات را پیدا کرده و با استفاده از قطب نمای جادویی به گنج برسند. 

باشروع بازی حروفی مشابه برای همه بازیکنان نمایش داده می‌شود و بازیکنان باید تا جای ممکن در زمان مشخص شده با حدس کلمه امتیاز کسب کنند. فرضا با حدس کلمه‌ای سه حرفی ۵ امتیاز می‌گیرد در حالی که اگر کلمه‌ای ۵ حرفی را حدس بزنید امتیاز ۲۵ را دریافت خواهید کرد. در نهایت با توجه به کلمات حدس زده شده مرحله به مرحله کشتی بازیکنان روی نقشه به گنج نزدیک‌تر می‌شود. در نهایت بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد با رسیدن به گنج پیروز خواهد شد. 

علاوه بر حدس کلمه امکان استفاده از راهنما و ویژگی هر نقش نیز برای کاربران مهیا شده است تا بتوانند از رقابت با سایر بازیکنان عقب نیفتند.

نبرد کلمات آنلاین پنکو رتبه بندی

از جمله نقش‌های بازی می‌توانیم به سالازار، فرماندار ارتش دریایی با ویژگی‌ حدس حروف اول کلمات یا کاپیتان اسپایرو، پیشگوی دریای کارائیب با ویژگی استفاده از قطب نمای جادویی برای ساخت یک کلمه نام ببریم. این تنها دو نقش از میان ۱۲ نقش حال حاضر بازی «نبرد کلمات» است. 

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ‌استور | دانلود از بازار | دانلود از مایکت

علاوه بر اضافه شدن بازی نبرد کلمات پنکو، با به‌روزرسانی جدید شاهد اضافه شدن ویژگی‌های متفاوت به بازی اسم فامیل پنکو هستیم. اکنون شاهد حضور سوالات طلایی در بازی اسم فامیل پنکو هستیم. به این‌ترتیب با پیشرفتن در مراحل ملکه، جلاد، اسثف، شاعر میرکیوز و آینه جادویی سوالاتی را مطرح می‌کنند که جواب ندادن به هرکدام از این سوالات پیامدهای جدی از جمله کسر امتیاز را به‌همراه خواهد داشت. 

پنکو همچنین اکنون قابلیت ماموریت و مدال را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. با انجام ماموریت‌های مختلف می‌توانید پنکوین دریافت کنید که این پنکوین‌ها در فروشگاه قابلیت خرج شدن دارند. از طرفی مدال آفرینی نیز یکی دیگر از ویژی‌های اضافه شده در پنکو است. با این ویژگی، اگر شما نقش‌هایتان را در بخش‌های مختلف درست اجرا کنید. در اپلیکیشن جزو مدال آفرینان خواهید بود. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده