// یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی بازی اسم فامیل پنکو | دورهمی دوستانه با ایرانی ها

اسم فامیل یکی از بازی‌های بازی پنکو است که می‌تواند تجربه‌ی آنلاین خوبی را دراختیار شما و دوستان‌تان قرار دهد.

اکثر کاربران معمولا ترجیح می‌دهند روی پلتفرم موبایل به‌سراغ بازی‌های صاحب نام و درخور بروند که توسط استودیوهای خارجی توسعه یافته است. این در حالی است که ایران در سال‌های اخیر نشان داده که در پلتفرم موبایل رشد خوبی داشته و بازی‌های سرگرم کننده‌ای توسط استودیوهای داخلی توسعه یافته و عرضه شده است. استودیو پنکو هم از این قاعده مستثنا نیست.

استودیویی که درگذشته بازی پنکو را روانه بازار کرده است؛ محصولی که درکنار قابلیت چت و ایجاد اتاق گفت‌وگو (روم) شامل هشت بازی دیگر از جمله مافیا، هدزآپ و جرأت و حقیقت می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به‌طور خاص روی جدیدترین به‌روزرسانی پنکو تمرکز کنیم که اخیرا بازی اسم‌فامیل را با ویژگی‌های منحصر به‌فرد دردسترس قرار داده است.


بازی اسم فامیل پنکو

بازی پنکو و اسم فامیل

ترکیب المان‌های مافیا با اسم و فامیل، محصول جالبی را خلق کرده است

شاید در ظاهر، فکر کنید که اسم فامیل پنکو صرفا همان اسم و فامیل همیشگی است که درکنار دوست یا خانواده خود تجربه کرده‌اید. اما پنکو با نوآوری جالب توانسته یک بازی هیجان‌انگیز را با حضور ۱۳ شخصیت در دسترس قرار دهد.

در بازی‌هایی با محوریت اسم و فامیل چند نفر دور هم جمع می‌شوند و در هر دور باید اسم‌هایی را در شاخه‌های متفاوت برای پیروزی تایپ کنند. در انتهای هر دور، باتوجه به درست یا غلط بودن کلمات نوشته شده توسط بازیکنان، امتیازها لحاظ می‌شود.

اما استودیو پنکو دراین‌میان برای منحصربه‌فرد کردن بازی، اقدام به ترکیب الما‌ن‌های اسم و فامیل با مافیا کرده است. به‌ این ترتیب با شروع بازی هر یک از ۱۳ بازیکن به‌صورت تصادفی یکی از شخصیت‌ها را با قدرت انحصاری در اختیار می‌گیرند تا در جریان بازی نسبت به بازیکنان دیگر برتری داشته باشند.

داستان بازی اسم فامیل پنکو از زمانی آغاز می‌شود که پادشاه فوت می‌‌کند و شورای سلطنت با جمع شدن دور یک میز قصد دارند تا جانشین بعدی را از میان پیروز مسابقه اسم‌ فامیل انتخاب کنند.

میز بازی اسم فامیل پنکو

در هر بازی گروهی ۲ الی ۱۳ نفره می‌توانند با یکدیگر رقابت کرده و برای برنده شدن تلاش کنند

در بازی اسم فامیل پنکو ۲ تا ۱۳ بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند. از نظر تعداد دور هم اسم فامیل در جریان ۶ الی ۱۰ مرحله انجام می‌شود و بازیکنان در هر مرحله یا راند بین ۴۵ تا ۶۰ ثانیه فرصت دارند تا هر تعداد کلمه‌ای را که می‌توانند، روی کاغذ تایپ کنند.

به‌عبارتی در ابتدای هر مرحله سوالی از شاخه‌های (نام، جانوران، شهر و کشور، رنگ، خودرو ها، هنرمندان و اعضای بدن) از بازیکنان پرسیده می‌شود؛ حال در مدت زمان ذکر شده باید به آن‌ها جواب دهید تا در انتها، براساس جواب درست و غلط XP دریافت کنید. اینکه چه میزان XP را در هر دور یا انتهای بازی دریافت می‌کنید، بستگی به درست جواب دادن، یکسان جواب دادن یا برنده و بازنده بودن شما دارد.

تمام شخصیت های اسم فامیل پنکو

بااین‌حال اصلی‌ترین ویژگی‌که باعث جذابیت اسم فامیل پنکو شده، وجود نقش‌های مختلف است. مانند بازی مافیا، در اینجا شاهد نقش‌هایی هستیم که هرکدام مهارت‌ ویژه‌ای دارند. ازاین‌رو با استفاه مناسب از مهارت کاراکترتان می‌توانید سایر بازیکنان را اذیت کرده یا برای خود زمان بیشتری بخرید.

برای مثال، سابتور می‌تواند برگه جواب بازیکنان را با یکدیگر جابه‌جا کند یا فالانژ باعث می‌شود سایر بازیکنان نتوانند در یک راند از قدرت خود استفاده کنند. ازاین‌رو اسم فامیل جدا از اینکه یک بازی کلاسیک دورهمی باشد، ساختاری استراتژیک هم به خود گرفته و رقابت میان بازیکنان حساس‌تر می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر و قدرت تعدادی از شخصیت‌‌ها را ببینید:‌

آرماتا: کاهش ۲۰ امتیاز از هربازیکن

کوبالت: جلوگیری از تایپ کلمات جدید توسط سایر بازیکنان برای ۲۰ ثانیه

لاماستو: واژگون کردن برگه تمام بازیکنان

پنکو میز بازی اسم فامیل را به‌زیبایی طراحی کرده است. هریک از ۱۳ بازیکن می‌توانند با روشن کردن میکروفون خود در جریان بازی با سایر بازیکنان بحث و گفت‌وگو کنند. میز بازی اسم فامیل با آواتار و نام شخصیت هر بازیکن تزئین شده تا هرکدام از بازیکنان در هر لحظه از کارکتر بازیکن دیگر اطلاع داشته باشد. علاوه‌بر قابلیت استفاده از قدرت ویژه شخصیت، هربازیکن می‌تواند از سه امکان راهنمایی، زمان بیشتر و کاهش زمان نیز استفاده کند. استفاده از این ویژگی‌ها هزینه دارد.

بازیسازان استودیو پنکو همینطور برای هیجان بخشیدن به بازی از افکت‌های صوتی زیبایی استفاده کرده‌اند که باتوجه‌به شرایط بازی پخش می‌شود. از طرفی نوع فونت‌های به کار گرفته شده برای نوشته‌های بازی، به‌گونه‌ای نیست که شما را اذیت کند و طراحی مهارت‌های کاراکترها هم کارآمد است. در انتها، اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت هستید که در عین سادگی، بتواند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای شما خلق کند، بازی اسم فامیل از شرکت پنکو که به‌تازگی به فهرست بازی‌های پنکو اضافه شده، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی پنکو | اسم فامیل و کلی بازی دیگر

دانلود کافه بازار

دانلود گوگل پلی Google Play

دانلود اپ استور

دانلود مایکت Myket


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده