نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

رونمایی از نسخه بهبودیافته بازی Shadow Warrior 3 برای کنسول‌های نسل ۹

نسخه بهبودیافته بازی Shadow Warrior 3 در قالب یک ارتقا رایگان برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Flying Wild Hog از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی شدو واریور ۳ تحت عنوان Shadow Warrior 3: Definitive Edition رونمایی کرده است. این نسخه در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. نسخه دفینیتیو در قالب یک ارتقا رایگان برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

کاربران کنسول‌های نسل ۹ می‌توانند بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition را در دو حالت گرافیکی تجربه کنند: ۶۰ فریم بر ثانیه یا ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K. این نسخه از بازخوردهای لمسی و بلندگوهای کنترلر دوال‌سنس کنسول PS5 نیز پشتیبانی می‌کند. بازیکن‌ها درکنار کمپین داستانی با امکان انتخاب مراحل و گزینه‌ی نیو گیم پلاس می‌توانند به‌سراغ درجه‌ی سختی Hardcore بروند و با چالش‌های به‌مراتب بیشتری در مأموریت‌ها مواجه شوند.

نسخه بهبودیافته بازی Shadow Warrior 3 دارای حالت Hero Mode، یک اصلاح‌کننده گیم‌پلی است که بازگشت شخصیت اصلی از مرگ را محدود می‌کند. گیمرها می‌توانند با انجام فینیشرها جان بیشتری کسب کنند، اما تمام شدن جان‌ها به معنای پایان بازی خواهد بود. این نسخه حالت Survival Mode را نیز در دسترس قرار می‌دهد که دارای ۳ میدان مبارزه تازه است. شما می‌توانید با چالش‌ها روبه‌رو شوید و سه پوسته سلاح منحصربه‌فرد به‌دست آورید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده