نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷

عبور فروش بازی Resident Evil 2 Remake از ۱۱ میلیون نسخه

استودیو بازی‌سازی کپکام به‌تازگی آمار فروش آثار خود را به‌روزرسانی و آن را منتشر کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو بازی‌سازی کپکام مقدار فروش بازی‌های خود را به‌روزرسانی کرده است. این آمار شامل آثاری است که تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته‌اند. نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۲ که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ به فروش بیش از ۱۱/۲ میلیون نسخه رسیده است. بیش از ۱۰ میلیون نسخه از عدد ذکر شده مربوط‌به فروش این اثر در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ بوده و بیش از یک میلیون نسخه از تاریخ ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۲۲ به فروش رسیده است.

کریس ردفیلد در بازی Resident Evil 8: Village در حالی که سر خود را پایین انداخته است و کت کلفت به تن دارد

بازی Resident Evil Village که در حال حاضر به‌عنوان آخرین نسخه از سری شماره‌دار این مجموعه وحشت بقا شناخته می‌شود، به فروش ۷/۴ میلیون نسخه‌ رسیده است. از طرفی دیگر نیز نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۳ از زمان عرضه خود تا به این لحظه، ۶/۴ میلیون نسخه فروش رفته است. در ادامه باید گفت بازی Resident Evil 7: Biohazard که در سال ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی عرضه‌ شد و توانست جان دوباره‌ای به این مجموعه ببخشد، به فروش ۱۱/۷ میلیون نسخه رسیده است.

بازی رزیدنت ایول ۷ از زمان انتشار آخرین به‌روزرسانی کپکام در ماه اوت سال ۲۰۲۲، توانسته است ۷۰۰۰۰۰ نسخه به میزان و آمار فروش خود اضافه کند. جالب است بدانید براساس آمار منتشر‌شده، آثاری مثل Devil May Cry 5، استریت فایتر 5 و Monster Hunter World به ترتیب ۶/۵ میلیون نسخه، ۷ میلیون نسخه و ۱۸/۶ میلیون نسخه به فروش رفته‌اند. باتوجه‌به آمار اعلام‌شده از جانب کپکام، مجموعه رزیدنت ایول در حال سپری کردن روزهای خوبی است.

به‌زودی زمان تجربه نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 نیز از راه خواهد رسید. انتظار می‌رود این اثر به فروش خوبی دست پیدا کند. بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ کدام یک از آثار نام‌برده شده در متن خبر را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده