// سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱

ثبت شدن روز Final Fantasy 7 در اتحادیه سالگرد ژاپن

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده در اتحادیه سالگرد ژاپن روزی به‌نام بازی Final Fantasy VII ثبت کرده است.

۲۶ سال پیش در چنین روزی، بازی Final Fantasy VII برای اولین‌بار در ۳۱ ژانویه در ژاپن روی کنسول پلی استیشن عرضه شد. به‌همین مناسبت، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است به‌صورت رسمی امروز را به‌نام روز بازی Final Fantasy 7 در اتحادیه سالگرد ژاپن ثبت کرده است. به‌همین مناسبت یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ و کارگردان بازی اصلی پیامی منتشر کرده است:
«۳۱ ژانویه ۱۹۹۷، روزی که Final Fantasy 7 عرضه شد، نه‌تنها برای مجموعه فاینال فانتزی روز مهمی بود؛ بلکه برای مایی که روی بازی کار می‌کردیم هم زمان مهمی برای شروع اتفاقات بزرگ بود. خاطرم هست غرق در سرعت سرسام‌آور پیشرفت تکنولوژی گیمینگ شده بودم، اما برای آینده آرزوهای بزرگی داشتم. با برپایی رسمی این روز سالگرد، من همواره این چیزها را به خاطر خواهم آورد و آنها را صمیمانه در قلبم نگه خواهم داشت».

پیام یوشینوری کیتاسه به مناسبت ثبت روز سالگرد عرضه Final Fantasy 7

همچنین اکانت توییتر بازی هم دراین‌باره نوشت: «مفتخریم اعلام کنیم روز فاینال فانتزی ۷ به‌صورت رسمی در ژاپن ثبت شده تا سالگرد عرضه بازی اصلی را جشن بگیریم». آنها همچنین پیام آقای کیتاسه و تصویر مجوز این ثبت را هم منتشر کردند.

مجوز ثبت روز Final Fantasy 7 در ژاپن

بازی Final Fantasy 7 هم‌اکنون برای پلی استیشن، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی از طریق استیم و iOS و اندروید دردسترس قرار دارد. نسخه ریمیک این بازی هم برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. قسمت دوم ریمیک بازی با نام Final Fantasy 7: Rebirth دردست‌ساخت برای پلی استیشن 5 است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده