نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵

لغو توسعه‌ی بازی رقیب God of War در استودیوی آبسیدین

مؤسس استودیوی آبسیدین در مصاحبه اخیر خود از بازی‌های کنسل شده‌ای صحبت کرده که یکی از آن‌ها اثری با الهام برای رقابت با خدای جنگ بوده است.

استودیوی Obsidian Entertainment زمانی پروژه ساخت یک بازی رقیب برای God of War را در دستور کار داشت که از بازی Journey to the Centre of the Earth الهام گرفته بود، اما پیش از اینکه معرفی شود کنسل شد. با اینکه دلایل لغو توسعه‌ی این بازی اعلام نشده بود، این تنها یکی از پروژه‌هایی که بود که توسط فیرگاس آرکوهارت، مؤسس این استودیو معرفی شده و درنهایت به سرنوشت توقف فرایند ساخت دچار شد.

کاور بازی قدیمی گاد آف وار

البته اگر بازیکنان از تعداد پروژه‌های جالب توجهی که تاکنون در این استودیو لغو شده باخبر شوند، این خبر چندان برای آن‌ها غیرمنتظره نخواهد بود. آرکوهارت در مصاحبه اخیر خود با NME شماری از این بازی‌ها را نام برده که تاکنون اصلاً خبری از آن‌ها منتشر نشده بود. علاوه‌بر بازی نامبرده که ظاهراً از Journey to the Centre of the Earth الهام گرفته بود، یک بازی نقش‌آفرینی دیگر براساس سری The Walking Dead نیز در آبسیدین در دست توسعه بوده که ظاهراً ناشر مناسبی را پیدا نکرده است.

یک بازی با اقتباس از انیمیشن Rick and Morty در دست ساخت بوده است که قربانی خرید استودیو توسط مایکروسافت شده و بازی دیگری که براساس رئالیتی شو Cops طراحی شده است و به نظر برای هیچ کس خارج از این تیم قابل درک نبوده، از جمله پروژه‌هایی هستند که به نتیجه نرسیده‌اند.

آبسیدین در سال ۲۰۲۲ دو بازی Pentiment و گراندد را عرضه کرد و در آینده این استودیو قرار است در آینده بازی Avowed و بازی The Outer Worlds 2 را برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر کند.


منبع yahoo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده