// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۴

پخش تریلر ۱۱ دقیقه‌ای ردفال و اعلام تاریخ عرضه بازی

شعبه‌ی آستین استودیو آرکین در رویداد Developer_Direct شرکت مایکروسافت سراغ اعلام تاریخ انتشار رسمی و نمایش گیم‌پلی بازی Redfall ایکس باکس رفت.

استودیوهای بازی‌سازی Arkane طرفدارهای پروپاقرص خود را دارند. در نتیجه بسیاری از گیمرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتظر تجربه‌ی بازی ردفال هستند؛ اثری که توسط شعبه‌ی شهر آستین Arkane تولید می‌شود. تیم سازنده می‌گوید که این ویدیوگیم در اصل یک شوتر داستانی است که هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت چندنفره، تجربه‌ای دل‌چسب را به بازیکن‌ها ارائه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی ردفال را اعلام کرد. این ویدیوگیم انحصاری در تاریخ ۲ مِی/مه (۱۲ اردیبهشت) منتشر خواهد شد. تیم سازنده در تریلر مفصل گیم‌پلی بازی به نمایش بخش‌های ترسناک، ایستادگی دربرابر خون‌آشام‌های متفاوت با قدرت‌های گوناگون، مراحل فرعی و محیط‌های فراطبیعی متغیر پرداخت. خدایان خون‌آشام (Vampire Gods) در این تریلر به‌عنوان باس‌های اصلی بازی ردفال معرفی شدند.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب Bethesda Softworks

تیم سازنده در این تریلر ۱۱ دقیقه‌ای توانست موارد زیادی را به مخاطب‌ها نشان دهد؛ از سلاح‌های مختلف، چهار قهرمان، جهان بزرگ بازی، درخت مهارت‌ها و عناصر داستان‌گویی محیطی اثر تا گفت‌وگو با بازمانده‌ها برای دریافت مأموریت از آن‌ها، جمع‌آوری منابع لازم، مخفی‌کاری به وسیله‌ی غیب شدن موقتی، ربات کمکی و صدالبته آزادی عمل گیمر در مسیر تکمیل مأموریت‌ها.

بازی ردفال از روز عرضه تقدیم مشترک‌های سرویس گیم پس خواهد شد.


منبع YouTube/Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده