نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

انتشار ویدیویی کوتاه از گیم پلی DLC بازی Forspoken

بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken که قرار است تابستان امسال منتشر شود، در استریم روز عرضه بازی در کلیپ کوتاهی به نمایش گذاشته شده است.

بازی Forspoken اخیراً برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شده است و اخبار مربوط‌به بسته‌های الحاقی آن از همین حالا درحال منتشر شدن هستند. این DLC که Forspoken: In Tanta We Trust نام دارد ظاهراً «تانتاها» را به‌عنوان کاراکتر قابل بازی آن اضافه خواهد کرد. حالا و در جریان استریم روز عرضه بازی، کلیپ کوتاهی از گیم‌پلی محتوای In Tanta We Trust به بازیکنان نشان داده شده است. این DLC به‌عنوان یک پیش درآمد از اتفاقات بازی منتشر خواهد شد.

Forspoken: In Tanta We Trust DLC

در این ویدیوی چند ثانیه‌ای که در زمان ۱:۰۴:۱۵ استریم اسکوئر انیکس قابل مشاهده است، دو شخصیت بازی را درحالی که از کنار صخره ها عبور می‌کنند مشاهده می‌کنیم. در سمت مقابل یک سازه عظیم دربرابر آن‌ها قرار گرفته و به نظر می‌رسد که این منطقه یک گنبد محصور شده است. اگرچه انتهای آن مشخص نیست. این دو کاراکتر ممکن است از تانتاها باشند که شخصیت‌های منفی بازی در مقابل Frey، پروتاگونیست بازی اصلی هستند. احتمالاً در اینجا بیشتر درباره تاریخچه آن‌ها و اینکه چگونه به حکومت Athia رسیدند خواهیم دانست.

بازخورد مخاطبان و منتقدان نسبت به ساخته جدید Luminous Productions متفاوت بوده و برخی طرف‌ها نظر مطلوبی نسبت به آن نداشتند. بازی Forspoken برای دو سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 قرار دارد و تنها کاربران پی سی می‌توانند خارج از پلتفرم سونی آن را تجربه کنند. در ادامه نظرات خود را درباره این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده