// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷

جدول فروش هفتگی انگلستان: عملکرد فوق‌ العاده The Last of Us Part 1 به لطف سریال

در جریان هفته منتهی به یک بهمن ماه، ریمیک The Last of Us به لطف سریال شبکه HBO عملکرد بسیار خوبی را در زمینه فروش از خود به‌نمایش گذاشته است.

در هفته گذشته، بازی FIFA 23 توانست صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به یک بهمن ماه، بازی Fire Emblem Engage، تازه عرضه این هفته، صدر نشین شده است و ازطرفی، بازی The Last of Us Part 1 هم به لطف پخش سریال آن از شبکه HBO، توانسته است رشد ۲۳۸ درصدی را تجربه کرده و در رتبه بیستم قرار بگیرد. همچنین نسخه پلی استیشن 4 بازی (بازی The Last of Us Remastered) هم با رشد ۳۲۲ درصدی در رتبه ۳۲ قرار گرفته است. 

در ادامه، بازی FIFA 23 در رتبه دوم قرار گرفته و بازی God of War Ragnarok هم سوم شده است. همچنین بازی Mario Kart 8: Deluxe چهارم شده و Call of Duty: Modern Warfare 2 هم رتبه پنجم را از آن خود کرده است. 

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Pokemon Violet رتبه ششم و بازی Nintendo Switch Sports هم رتبه هفتم را کسب کرده‌اند. در انتهای جدول هم شاهد نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در رتبه هشتم و بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Pokemon Scarlet به‌ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم هستیم. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به یک بهمن ماه را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Fire Emblem Engageهفته اول انتشار
۲۱FIFA 23-
۳۲God of War Ragnarok-
۴۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵۳Call of Duty: Modern Warfare 2-
۶۶Pokemon Violet-
۷۵Nintendo Switch Sports-
۸۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۹۸Animal Crossing: New Horizons-
۱۰۹Pokemon Scarlet-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده