نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲

تاخیر در زمان عرضه نسخه ایکس باکس Warhammer 40K: Darktide

سازندگان بازی Warhammer 40K: Darktide، انتشار محتوای فصلی و نسخه ایکس باکس را برای رسیدگی به بازخورد بازیکنان به تعویق انداختند.

استودیو Fatshark در جدیدترین بیانیه خود به تأخیر در زمان عرضه‌ی محتوای فصلی بازی Warhammer 40K: Darktide اشاره کرده است. همچنین این استودیو در این بیانیه‌ از تأخیر نسخه‌های نسل نهمی ایکس باکس بازی خبر داد. استودیو Fatshark در توییت جدید خود اعلام کرد که قصد دارد در چند ماه آینده زمان خود را صرف رسیدگی به بازخوردهای دریافتی از طرفداران و بهبود بخشیدن کیفیت بازی کند.

سازنده Warhammer 40K: Darktide اعلام کرد در ماه‌های آینده برنامه دارد براساس بازخورد بازیکنان روی ارائه‌ی یک سیستم ساخت‌و‌ساز کامل و یک حلقه‌ی جدید پاداش پیشرفت‌ها تمرکز کند و به کار روی ثبات فنی بازی و بهینه‌سازی عملکرد آن ادامه دهد. همچنین استودیو Fatshark عرضه‌ی آیتم‌های تزئینی و شخصی‌سازی پریمیوم را به تأخیر انداخته است. چرا که این توسعه‌دهنده احساس می‌کند در حال حاضر براساس بازخوردهای دریافتی، این آیتم‌ها در اولویت خیلی از طرفداران قرار ندارند.

کلاس Preacher بازی Warhammer 40,000 Darktide در نبرد

بازی Warhammer 40K: Darktide در نوامبر سال گذشته برای کامپیوترها عرضه شد و قرار بود مدت کوتاهی پس از آن روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود.

این بازی در بخش امتیازدهی استیم دارای برچسب Mixed است و حدود ۵۶ درصد از بازیکنان که تقریبا ۵۱ هزار نفر هستند، در مورد آن نظر مثبت داده‌اند. تازه باید توجه داشت که بازخوردهای اخیر این بازی بیشتر منفی بوده است. بازیکنان با وجود تمجید از گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بازی، فقدان مکانیسم ساخت و ساز در زمان عرضه، مشکلات فنی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها درمیان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده