نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷

جزئیات جدیدی از بازی Armored Core 6 در رویداد Taipei Game فاش نخواهد شد

به‌نظر می‌رسد در جریان رویداد Taipei Game که قرار است اواخر هفته بعد برگزار شود، جزئیات و اطلاعات جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در دسترس علاقه‌مندان قرار نخواهد گرفت.

بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon در جریان رویداد گیم اواردز سال جاری میلادی به‌صورت رسمی توسط استودیو بازی‌سازی فرام سافتور معرفی شد؛ اثری موردانتظار که طرفداران این مجموعه مدت زمان زیادی را در انتظار احیا آن پشت سر گذاشتند.

همان‌طور که شما همراهان عزیز زومجی احتمالا از آن مطلع هسیتد، روز گذشته بندای نامکو، ناشر این اثر تایید کرد که شاهد نمایش قابل تو‌جهی از این بازی در رویداد Taipei Game خواهیم بود. رویداد نام‌برده شده در تاریخ ۲ فوریه سال جاری میلادی (۱۳ بهمن) پخش خواهد شد. براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌ نظر می‌رسد واقعیت امر متفاوت است. ظاهرا نمایش جدید بازی در حد و اندازه‌ی تصورات بسیاری از بازیکن‌ها نخواهد بود.

شخصیت مکانیکی بازی Armored Core VI Fires of Rubicon

پیش از این اعلام شده بود که شاهد یک شوکیس یک ساعته از بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon در رویداد Taipei Game خواهیم بود. قرار است اطلاعاتی از این بازی در دسترس کاربران قرار بگیرد. با‌این حال طبق مشاهدات اکانت توییتری ـOkami13، وبسایت رسمی این رویداد به‌تازگی یک به‌روز رسانی را دریافت کرده است. به ‌نظر می‌رسد شوکیس نام‌برده شده تنها به مدت زمان ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید و اطلاعات جدیدی از بازی فاش نخواهد شد. از طرفی دیگر، جلسه پرسش و پاسخی نیز با مخاطبان برنامه‌ریزی نشده است. ارائه نام‌برده شده تنها محدود به یک مصاحبه ۲۰ دقیقه‌ای از پیش ضبط‌شده با یاسوکه اوگورا، تهیه کننده این اثر خواهد بود.

بدون شک مخاطبان زیادی در انتظار نمایش گیم‌پلی این بازی هستند. فرام سافتور در طول این سال‌ها، تجربه‌های خاص و قابل تو‌جهی را برای علاقه‌مندان ویدیوگیم به ارمغان آورده است. بازی Elden Ring به‌عنوان آخرین ساخته این استودیو موفق به دریافت عنوان بهترین بازی سال از جانب مراسم گیم اواردز شد.

Armored Core 6: Fires Of Rubicon قرار است روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده