نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱

بازگشت سیستم کلاس‌بندی به بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 در به‌روزرسانی ۳.۲ میزبان سیستم کلاس‌بندی جدیدی شد که البته سازوکار متفاوتی نسبت‌به بازی‌های قبلی مجموعه دارد.

بازی Battlefield 2042 کماکان میزبان به‌روزرسانی‌های جدیدی می‌شود که باتوجه‌به تعداد نه‌چندان زیاد بازیکن‌های آن در سال ۲۰۲۳ بسیار عجیب است. البته این آپدیت‌ها تاکنون موفقیت زیادی در بازگرداندن گیمرها نداشتند. بااین‌حال شرکت الکترونیک آرتز امیدوار است تا به‌وسیله بازگرداندن یک ویژگی برجسته دل طرفدارهای قدیمی را به‌دست آورد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سیستم کلاس‌بندی با به‌روزرسانی ۳.۲ به بتلفیلد ۲۰۴۲ بازگشته است.

متخصص‌ها (Specialists) پس از به‌روزرسانی تازه کماکان در بازی Battlefield 2042 حضور دارند، اما هر یک از آن‌ها در یکی از چهار کلاس Assault ،Engineer ،Support و Recon دسته‌بندی می‌شوند. بازیکن‌ها می‌توانند هر سلاحی که می‌خواهند انتخاب کنند، اما بسته به کلاس انتخابی تنها می‌توان به‌سراغ استفاده از ابزارها و تجهیزات خاصی رفت. این سیستم کلاس‌بندی بسیار متفاوت با چیزی است که طرفدارهای مجموعه قبلا تجربه کرده بودند.

عده‌ای می‌گویند سیستم کلاس‌بندی تازه Battlefield 2042 حداقل باید استفاده از سلاح‌ها را به هر یک از کلاس‌ها محدود می‌کرد. این چیزی است که کلاس‌ها را در بازی‌های قبلی بتلفیلد از هم متمایز می‌کند؛ نه نوع نارنجک‌هایی که می‌توان سراغ استفاده از آن‌ها رفت. بنابراین پربیراه نیست اگر بگوییم که شرکت Electronic Arts این‌بار هم ناامیدکننده ظاهر شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از سیستم کلاس‌بندی جدید بتلفیلد ۲۰۴۲ به مطالعه پست اخیر توسعه‌دهندگان در سایت رسمی EA بپردازید.


منبع EarlyGame
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده