نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹

بازی چندنفره The Last of Us جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ ناتی داگ تا امروز است

نیل دراکمن به‌تازگی بازی چندنفره و آنلاین The Last of Us را بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی ناتی‌داگ تا امروز به شمار آورد.

بازی مولتی‌پلیر The Last of Us اثر بعدی استودیو ناتی داگ خواهد بود که به دلایل مختلفی بسیاری از بازیکنان منتظر عرضه‌ی آن هستند. این اولین بازی چندنفره‌ای است که نه به‌عنوان بخش آنلاین یک بازی دیگر بلکه به‌صورت مستقل توسط ناتی داگ عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد این استودیو قصد ندارد از جاه‌طلبی‌های خود برای این بازی عقب نشینی کند؛ با اینکه ساخت چنین محصولی عملا برای ناتی‌داگ به‌معنی قدم گذاشتن در یک قلمرو تازه است.

در همین راستا اخیرا نیل دراکمن، خالق لست آو آس و رئیس ناتی داگ این بازی چندنفره را بلندپروازانه‌ترین پروژه‌‌ی این استودیو تا امروز توصیف کرد. دراکمن در مصاحبه‌ای با رسانه ComicBook این توصیف را به کار برد و در ادامه توضیح داد که ناتی داگ از قبل از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part 2 مشغول کار روی بازی مولتی‌پلیر لست آو آس بود. این استودیو در سال ۲۰۱۹ به‌صورت رسمی تایید کرد که در حال کار روی یک بازی چندنفره از سری The Last of Us است که جدا از نسخه‌ی دوم عرضه خواهد شد.

دراکمن در این‌باره گفت: «ما برای مدت طولانی حتی قبل از عرضه بازی The Last of Us Part 2 روی پروژه چند نفره The Last of Us کار کرده‌ایم. این بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ای است که تا به حال انجام داده‌ایم. ما در حال گسترش بیشتر جهان بازی هستیم و به گفتن داستان در فضایی چندنفره ادامه می‌دهیم. من زیاد در مورد آن صحبت نمی‌کنم».

یک رانر در بازی The Last of Us Part 1 استودیو ناتی داگ برای پلی استیشن 5 سونی

در حال حاضرهیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه بازی چند نفره ناتی داگ وجود ندارد، اما این استودیو گفته است که در سال جاری میلادی جزئیات بیشتری را در مورد این اثر با طرفدارها به اشتراک خواهد گذاشت.

چندی پیش دراکمن در مورد برنامه‌ی ناتی داگ برای ساخت بازی‌های تک نفره از سری The Last of Us توضیح داد که داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. برخی گزارش‌ها هم نشان می‌دهند قسمت سوم The Last of Us هم‌اکنون در مراحل بسیار اولیه توسعه است. با این اوصاف به نظر می‌رسد ناتی داگ قصد دارد بازی‌های جدید خود را در زمان نزدیک‌تر به عرضه، معرفی کند. از همین رو بعید است به‌زودی اخباری از نسخه‌ی سوم سری لست آو آس به‌صورت رسمی منتشر شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید. در همین حین امروز اولین قسمت سریال The Last of Us پخش شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده