نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

مشخص شدن حجم مورد نیاز بازی Forspoken روی پلی استیشن 5

بازیکنان برای تجربه‌ی بازی Forspoken روی کنسول پلی استیشن 5 به بیش از ۸۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

بازی جهان باز و اکشن-نقش‌آفرینی Forspoken، جدیدترین محصول شرکت اسکوئر انیکس به شمار می‌آید و تنها چند روز دیگر عرضه می‌شود. به‌تازگی جزئیاتی از حجم مورد نیاز این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکنان با یک بازی بزرگ و پر حجم سر و کار خواهند داشت. پیش از این دموی قابل بازی Forspoken روی پلی استیشن 5 عرضه شده بود که حجم حدود ۳۰ گیگابایتی داشت و نشان می‌داد نسخه‌ی نهایی یک بازی سنگین است.

طبق جدیدترین پست توییتر PlaystationSize، صفحه‌ای که به‌روز‌رسانی‌ها و آپلودهای انجام شده در شبکه‌ی پلی استیشن را ردیابی می‌کند، بازی Forspoken به ۸۷.۲۷۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی روی پلی استیشن 5 نیاز دارد. همچنین به نظر می‌رسد این بازی در ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) که چند روز قبل از عرضه است، برای پری‌لود در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

هنوز جزئیاتی در مورد میزان فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز Forspoken روی کامپیوترها یا مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن در دسترس نیست. بااین‌حال اخیرا اسکوئر انیکس اعلام کرد که قرار است اطلاعات جدیدی را در مورد نسخه پی سی بازی در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) منتشر کند؛ بنابراین جزئیات بیشتری از این نسخه به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Forspoken در روز ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده