نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸

رئیس یوبیسافت موفقیت این شرکت را در تلاش کارمندان خود می‌بیند

مدیرعامل یوبیسافت در ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرد که موفقیت آینده‌ی شرکت به عملکرد آن‌ها بستگی دارد.

اخیرا ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، به کارکنان خود گفته است که پس از ارائه گزارش مالی اخیر که نشان از وضعیت وخیمی دارد، مسئولیت تغییر وضعیت شرکت بر عهده آن‌ها است. به‌دنبال فروش ضعیف‌تر از حد انتظار بازی‌های یوبیسافت در فصل تعطیلات و تأخیر مجدد بازی Skull and Bones، این شرکت پیش‌بینی درآمد خود را برای سال مالی جاری کاهش داد. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند یوبیسافت توسعه‌ی سه بازی معرفی نشده خود را لغو کرده است.

یوبیسافت در ادامه افزود که قصد دارد طی دو سال آینده حدود ۲۰۰ میلیون یورو از هزینه‌ها را ازطریق بازسازی هدفمند، واگذاری برخی دارایی‌های غیر اصلی و فرسایش طبیعی کاهش دهد. بازی Skull and Bones اکنون قرار است در سال مالی بعدی یوبیسافت که از آوریل آغاز می‌شود و تا مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد، منتشر شود. در این مدت یوبیسافت قصد دارد بازی‌های دیگری به مانند Assassin's Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora را عرضه کند.

همچنین در سال مالی آینده شاهد انتشار بازی‌های معرفی نشده‌ی یوبیسافت از جمله یک بازی بزرگ و چندین نسخه رایگان و نویدبخش از بزرگ‌ترین برندهای آن خواهیم بود. طبق گزارشی قبل از اعلام تاخیرها، بازی‌های Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora به مانند Skull and Bones برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بودند.

ایو گیلموت، رئیس یوبیسافت

به گزارش کوتاکو، در ایمیلی که ایو گیلموت روز چهارشنبه برای کارمندان یوبیسافت ارسال کرد، گفته شده است که این تاخیرها بر هزینه‌های شرکت فشار آورده و درآمدهای مرتبط آن را کاهش داده است. گیلموت در این ایمیل توضیح داد: «امروز بیش از هر زمان دیگری، به انرژی و تعهد کامل شما نیاز دارم تا مطمئن شوم که به مسیر موفقیت برمی‌گردیم. من همچنین از هر یک از شما می‌خواهم که در هزینه‌ها و ابتکارات خود بسیار محتاط و با استراتژی باشید تا اطمینان حاصل شود در حد امکان کارآمد و به‌صرفه عمل می‌کنیم.»

گیلموت در ادامه از کارکنان یوبیسافت خواست تا آنچه را که او «بزرگ‌ترین خط تولید در تاریخ یوبیسافت» توصیف کرده است را تحویل دهند و در این‌باره گفت: «توپ در زمین شما است تا این خط‌ لاین آپ را به موقع و در سطح کیفی مورد انتظار ارائه دهید و به همه نشان دهید که ما قادر هستیم به چه چیزهایی برسیم».

کریستوفر درینگ، رئیس بازی‌های B2B ریدپاپ، در اظهار نظری درباره گزارش مالی یوبیسافت در روز چهارشنبه، ادعا کرد که یوبیسافت در مقایسه با سایر ناشران بزرگ به‌دلیل نداشتن یک بازی لایو سرویس با کیفیت برای پر کردن شکاف‌های بین انتشار بازی‌ها، به مشکلات برخورد کرده است. درینگ در این‌باره افزود:

«مشکل بزرگ یوبیسافت واقعا ساختار آن نیست. مشکل این واقعیت است که به بازی‌های لایو سرویس اهمیتی نمی‌دهد. به ناشران میلیاردی نگاه کنید. همه چیز مربوط‌به همان بازی‌ها مثل فورتنایت، فیفا، کالاف دیوتی، GTA Online و سایر بازی‌ها است که به‌طور مداوم پول چاپ می‌کنند. این بدان معنا است که یوبیسافت به داشتن یک برنامه زمان‌بندی درست برای ارائه عملکرد مالی خوب، بسیار متکی است. من فکر می‌کنم آنچه که سعی دارد با سری Assassin’s Creed انجام دهد، کار درستی است».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده