نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷

برنامه مایکرسافت برای برگزاری شوکیس مختص بازی Starfield

شرکت مایکروسافت تأیید کرد که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ یک شوکیس مستقل برای بازی Starfield برگزار می‌کند.

انتظار برای بازی Starfield بسیار طولانی و عذاب‌آور بوده است؛ خصوصا که این اثر تاکنون چندین‌بار به تأخیر افتاده است. فاصله طولانی بین انتشار خبرها و نمایش‌های بازی نیز وضع را بدتر کرد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اوضاع در آینده تغییر خواهد کرد و جزئیات بیشتری از استارفیلد منتشر می‌شود.

شرکت Microsoft در اواخر ماه جاری میلادی با برگزاری رویداد Xbox and Bethesda Developer_Direct اطلاعات بیشتری از بازی‌های انحصاری ایکس باکس در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد، اما متأسفانه بازی استارفیلد در این رویداد به نمایش در نخواهد آمد. البته مایکروسافت تأیید کرد که برای برگزاری یک شوکیس مختص بازی Starfield در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی آماده می‌شود تا به‌طور شایسته به نمایش این اثر اکشن نقش‌آفرینی بپردازد.

مایکروسافت گفت: «به‌منظور اختصاص زمان کافی برای نمایش جامع بازی Starfield شرکت بتسدا در نظر داریم تا یک رویداد مستقل برگزار کنیم». زمان برگزاری این شوکیس یا مدت زمان آن مشخص نیست، اما نظر به اینکه بازی استارفیلد در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، احتمالا نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. این بازی اکشن نقش‌آفرینی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده