نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶

Monster Hunter Rise در فهرست بازی‌ های گیم پس در ماه ژانویه ۲۰۲۳

برای نیمه نخست ماه ژانویه سال جدید، بازی‌هایی مانند Monster Hunter Rise و دو بازی از سری پرسونا به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.

پس از ایجاد وقفه‌ای حدود یک‌ ماهه برای معرفی و عرضه بازی‌های جدید سرویس اشتراک بازی گیم‌ پس، حالا مایکروسافت از سه بازی جدید این اشتراک که در هفته‌های آینده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت رونمایی کرده است.

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden ساخته‌ی استودیوی اتلوس نخستین بازی‌های نقش‌آفرینی جدید گیم‌پس در سال ۲۰۲۳ خواهند بود که در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) در دسترس تمامی مشترکین سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری ایکس باکس قرار می‌گیرد.

این نسخه از پرسونا 3 که برای پلتفرم‌های مدرن ریمستر شده است، بازیکنان را در نقش دانش‌آموزان جدید دبیرستان Gekkoukan دربرابر یک نیروی شیطانی متخاصم با نام Dark Hour قرار می‌دهد. قابلیت ذخیره‌سازی سریع و امکان انتخاب سطوح سختی متفاوت از دیگر مشخصات این نسخه از بازی محسوب می‌شوند. در پرسونا 4 نیز که به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سری شناخته می‌شود، بازیکنان در مسیر حل راز یک دسته قتل زنجیره‌ای قدم می‌گذارند و در آن با نیمه‌های تاریک‌تر شخصی دوستان و دشمنان خود آشنا می‌شوند.

بازی Monster Hunter Rise که طبق اعلام استیم یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این فروشگاه در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود، سومین بازی جدید سرویس گیم‌پس در نیمه‌ی اول ژانویه است که در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) برای تمامی کاربران گیم پس روی کلاود، پی‌سی و کنسول در دسترس خواهد بود. قابلیت بازی کواپ، ۱۴ دسته سلاح و ادوات جنگی متفاوت، پشتیبانی از نرخ فریم ۱۲۰ و بازی بین‌پلتفرمی با نسخه‌ی ویندوز بازی از امکانات بازیکنان برای غلبه بر مهاجمان دهکده‌ی Kamura هستند.

بازی Stranded Deep، به‌روزرسانی بزرگ Mistlands Biome بازی آنلاین Valheim و نسخه‌ی کامل Enhanced Edition بازی سولزلایک Mortal Shell از دیگر بازی‌هایی هستند که طی هفته‌های گذشته به این سرویس اضافه شده‌اند و هم‌اکنون در دسترس بازیکنان هستند. مایکروسافت همچنان تایید کرد این بازی‌های تنها بخشی از محتویات جدید گیم‌ پس در ماه ژانویه هستند و در هفته‌های آینده می‌توانیم انتظار معرفی رسمی بازی‌های نیمه دوم این ماه گیم‌ پس را داشته باشیم.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Danganronpa: Trigger Happy Havoc
  • Nobody Saves The World
  • Pupperazzi
  • The Anacrusis (Game Preview)
  • We Happy Few
  • Windjammers 2

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر از فروشگاه‌های دیجیتالی مایکروسافت روی ویندوز و کنسول‌های ایکس باکس خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox WIre
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده