// شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱

ناتی داگ برای معرفی بازی جدید خود صبر خواهد کرد

نیل دراکمن، رئیس ناتی‌داگ اعلام کرد که این استودیو برای معرفی بازی جدید معرفی‌نشده‌ی خود صبر بیشتری به خرج می‌دهد تا مشکلی برای تعادل بین کار و زندگی کارمندها به وجود نیاید.

براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که ناتی‌داگ عامدانه برای معرفی بازی تک‌نفره‌ی بعدی خود صبر به خرج می‌دهد تا فاصله‌ی زمانی بین رونمایی رسمی و عرضه‌ی آن کمتر از آثار اخیر این استودیو فرست-پارتی شرکت سونی باشد.

استودیو NaughtyDog اکنون روی چند پروژه کار می‌کند که از بین آن‌ها بازی آنلاین چندنفره جدید لست آو آس کمترین فاصله تا عرضه را دارد. در همین حین دیگر همه باتوجه‌به نکات گوناگون می‌دانند که این تیم حداقل یک بازی داستانی در حال ساخت هم دارد که نیل دراکمن، خالق سری بازی The Last of Us و کارگردان آنچارتد ۴ در نقش سرپرست گروه نویسندگان مشغول کار روی آن است.

جزئیات بی نظیر چهره الی در بازی The Last of Us Part II ناتی داگ در کنار نیتن دریک و سم دریک در بازی آنچارتد

دراکمن در مصاحبه‌ای تازه، کمی بیشتر به پروژه‌ی معرفی‌نشده‌ی استودیو اشاره کرده است: «ما بازی Uncharted 4: A Thief's End و بازی The Last of Us Part II را بسیار زود معرفی کردیم، اما انجام آن کار در حقیقت مقداری مشکل در زمینه‌ی تعادل بین کار و زندگی [اعضای تیم] را در استودیو به وجود آورد.

با مقداری به تعویق انداختن رونمایی، می‌توانیم بیشتر روی جدول زمانی کار کنیم و رویکردی آگاهانه‌تر نسبت به تولید داشته باشیم. پس پروژه‌ی مولتی‌پلیر و یک پروژه‌ی دیگر وجود دارد؛ پروژه‌ای که درباره‌ی آن حرفی نمی‌زنم جز اینکه برای آن هم بسیار هیجان‌زده هستیم».


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده