نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶

انتشار محتوا و موارد هیجان انگیز بیشتر برای Halo Infinite در سال ۲۰۲۳

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به بازیکنان Halo Infinite تضمین داد برنامه‌ی ارائه‌ی محتوا و ویژگی‌های جدید برنامه‌ریزی شده در نقشه‌ی راه ۲۰۲۳ همچنان پابرجا است.

Halo Infinite از زمان عرضه با مشکلات متعددی مواجه شد. بااین‌حال در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که ۳۴۳ اینداستریز موفق شد جریان مناسبی از محتوا و ویژگی‌های جدید را برای این بازی تیراندازی اول شخص ارائه کند. اینکه آیا سال ۲۰۲۳ سال بهتری برای بازیکنان Halo Infinite خواهد بود، هنوز نیست اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های تیم سازنده برای ارائه‌ی محتوای جدید تا ژوئن ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) در مسیر مطمئنی قرار دارند.

به‌تازگی جان یونیسشک، مدیر ارشد انجمن بازی Halo Infinite در توییتر اعلام کرد برنامه‌ای که در ماه سپتامبر گذشته برای ارائه‌ی محتوا و ویژگی‌های جدید تا ژوئن ۲۰۲۳ برای بازی مشخص شد، همچنان در مسیر توسعه قرار دارند. البته محتوای زیادی از این برنامه تاکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به به‌روزرسانی زمستان، انتشار نسخه‌ی بتای حالت Forge، مرورگر بازی‌های سفارشی که توسط بسیاری از بازیکنان درخواست شده بود و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

بااین‌حال بازیکنان Halo Infinite می‌توانند منتظر ارائه‌ی حالت‌ها، نقشه‌ها و موارد جدید بیشتری در ماه‌های آینده منتهی به ژوئن ۲۰۲۳ باشند. اگرچه هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد تیم Certain Affinity در حال کار روی محتوای جدید و بزرگی برای بازی Halo Infinite است. در همین راستا برخی افشاگری‌ها ادعا می‌کنند که این استودیو در حال کار روی یک حالت بتل‌ رویال گسترده برای این بازی است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده