نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

نمایش جلوه‌های زیبای ری تریسینگ در تریلر جدید Atomic Heart

توسعه‌دهندگان استودیوی ماندفیش تریلر جدیدی را از بازی Atomic Heart به نمایش گذاشته و ازطریق آن جدیدترین فناوری سخت‌افزاری انویدیا را به کار گرفتند.

fhcd شوتر اول شخص Atomic Heart از استودیوی ماندفیش که قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) برای پی سی و کنسول‌های بازی عرضه شود، علاوه‌بر تکنولوژی RTX انویدیا از نسل جدید فناوری DLSS 3 نیز پشتیبانی می‌کند تا بازی Witchfire از استودیوی Astronauts تنها بازی جدید در این سبک نباشد که از جدیدترین تکنولوژی آپ اسکیل گرافیکی انویدیا بهره می‌‌برد. Atomic Heart در جریان رویداد Special Address در مراسم CES 2023 به نمایش گذاشته شده و جلوه‌های زیبایی از ری ترسینگ را برای تماشاگران به نمایش گذاشت.

دانلود از آپارت

بازی Atomic Heart از نظر طراحی ظاهری بسیار زیبا به نظر می‌رسد و فناوری ری تریسینگ نیز به کمک آن آمده تا با ارائه‌ی جلوه‌های دقیقی از پردازش نور، این زیبایی را دوچندان کند. داستان این بازی در یک خط تاریخی موازی و در شوروی سابق در جریان است؛ جایی که ربات‌ها به سطح خیره‌کننده‌ای از پیشرفت تکنولوژی رسیده‌اند و بازیکنان باید یک سیستم کنترل روباتیک در Facility 3826 را از کار بیاندازند.

بازی Atomic Heart برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، PS4 و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کاربران ایکس باکس گیم پس می‌توانند از روز عرضه به تجربه این بازی بپردازند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده