// سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

کن بلاک، راننده رالی و ستاره بازی‌ های ریسینگ فوت کرد

کن بلاک، راننده حرفه‌ای رالی که سابقه حضور در آثاری نظیر مجموعه Dirt و Forza را داشت، در یک حادثه رانندگی فوت کرده است.

کن بلاک، راننده حرفه‌ای رالی در سن ۵۵ سالگی در یک تصادف فوت کرده است. هونیگان ریسینگ، تیم بلاک دوشنبه در بیانیه‌ای نوشت: «با نهایت تاسف باید تایید کنیم کن بلاک امروز در یک حادثه ماشین برفی فوت کرد. کن فردی پیشتاز، رویایی و یک آیکون بود و مهم‌تر از همه، او یک پدر و یک همسر بود. شدیدا دلتنگ او خواهیم شد».

دفتر کلانتری شهرستان واساچ واقع در یوتا گفت بلاک درحال رانندگی ماشین برفی در شیبی تند بود که این ماشین برعکس شد و روی او فرود آمد. او علاوه‌بر اینکه یک راننده حرفه‌ای و یک یوتیوبر محبوب بود، برای طرفداران صنعت بازی و بازیکنان سبک ریسینگ هم فردی آشنا بود. او در سه نسخه از مجموعه Dirt ساخته کدمسترز به‌عنوان راننده و مربی Gymkhana (نوعی موتوراسپورت که باید در آن سریع‌ترین زمان را ثبت کرد) حضور داشت.

همچنین ماشین‌های او به‌عنوان تیم Monster World Rally در بازی حضور دارند. او در بازی Need for Speed نسخه ۲۰۱۵ هم یکی از آیکون‌های بازی بود و ماشین‌های هونیگان او در مجموعه Forza هم موجود بودند. اکانت توییتر رسمی فورزا هورایزن نوشت: «اخبار ویرانگر درمورد از دست دادن بلاک، او یک افسانه در موتوراسپورت بود و شدیدا دلتنگ او هستیم. تسلیت خود را به خانواده‌اش و تیم او در هونیگان ابراز می‌کنیم». اکانت توییتر EA Sports Rally هم درگذشت او را تسلیت گفت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده