// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

روند توسعه بازی Final Fantasy 7 Rebirth در حال سریع‌تر شدن است

تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 7 Rebirth گفته است روند توسعه بازی در حال شتاب گرفتن است و به معرفی بزرگ دیگری اشاره کرده است.

امسال بود که شرکت اسکوئر انیکس از بازی Final Fantasy 7 Rebirth رونمایی کرد و در همان زمان شرکت ژاپنی گفته بود قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ زمستان سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. از آن موقع تقریبا اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر نشده؛ اما ظاهرا در پشت پرده روند توسعه بازی به‌خوبی در جریان است.

در یک پیام به‌مناسبت سال نوی میلادی، یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده بازی گفته است روند توسعه بازی Final Fantasy 7 Rebirth در حال تسریع است و او به یک معرفی بزرگ اشاره کرده است؛ هرچند او دقیقا نگفت این معرفی چیست و چه زمانی اعلام خواهد شد. او در پیام دیگری در مجله فامیتسو هم گفته بود امیدوار است «وقتی زمان مناسب فرا برسد» اخبار جدیدی درباره این بازی منتشر کند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و حتی روند توسعه دنباله این بازی و آخرین قسمت از سه‌گانه بازسازی فاینال فانتزی ۷ شروع شده است. باتوجه‌به زمان عرضه در زمستان، این اثر می‌تواند از نظر فنی تا ماه مارس ۲۰۲۴ منتشر شود؛ هرچند امیدوار هستیم در ماه‌های پیش‌رو اسکوئر انیکس زمان عرضه دقیق‌تری اعلام کند. گفتنی است دیگر بازی از این مجموعه، Final Fantasy 16 هم ۱ تیر ۱۴۰۲ برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده