// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸

عدم اشاره به فروشگاه مایکروسافت در نظرسنجی جدید کپکام

شرکت کپکام یک نظرسنجی جدید به‌خاطر پایان سال میلادی طراحی کرده است که به‌طرز عجیبی به فروشگاه مایکروسافت در آن اشاره نشده است.

شرکت کپکام نظرسنجی‌های مختلفی برگزار می‌کند و آخرین مورد آن که به‌خاطر پایان سال ۲۰۲۲ طراحی شده است که درباره آگاهی و هیجان افراد نسبت‌به آثار این شرکت در سال میلادی بعدی و بعد از آن است. بااینکه بازی Monster Hunter Rise یکی از اولین آثار معرفی‌شده است که در سال ۲۰۲۳ روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه خواهد شد، اما وقتی از بازیکنان ایکس باکس پرسیده شود خرید بازی‌ها را به چه شکل ترجیح می‌دهند، با اتفاقی عجیب رو‌به‌رو خواهند شد.

این نظرسنجی برخلاف نظرسنجی‌های قبلی خیلی در مورد بازخورد بازیکنان باز نیست و وقتی به سؤال «ترجیح می‌دهید بازی‌ها را چگونه خریداری کنید؟»، گزینه‌های مختلفی برای دیگر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد؛ اما نام مایکروسافت و فروشگاه ایکس باکس در آن دیده نمی‌شود. تنها گزینه دیگر موارد وجود دارد که در آن هم امکان نوشتن جواب موردنظر فرد وجود ندارد.

باتوجه‌به اینکه بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection تنها اثری است که عدم عرضه آن روی ایکس باکس به‌طور رسمی تایید شده، این قضیه اشتباهی عجیب است و در فرم به هیچ‌شکلی به پلتفرم‌های ایکس باکس اشاره نشده است. البته این پرسشنامه تماما حاوی اخبار بد نیست و خبر خوب اینکه دو بازی Dragon's Dogma 2 و Pragmata در بین آثار تاییدشده کپکام برای عرضه در سال ۲۰۲۳ قرار دارند که می‌تواند باعث امیدواری طرفداران شود.

با اینکه هر دو اثر فاصله زیادی تا زمان انتشار دارند، حداقل اشاره به آن‌ها امری مثبت است. همچنین با تکمیل این نظرسنجی به یک والپیپر به شکل زیر از کاراکترهای مختلف این شرکت برای پی‌سی یا تلفن همراه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

والپیپر کاراکترهای مختلف کپکام در نظرسنجی پایان سال ۲۰۲۲

شما منتظر چه آثاری از شرکت کپکام در سال ۲۰۲۳ هستید؟ نظرات خود را به ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده