// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹

احتمال انتشار یک بازی شوتر اول شخص معرفی نشده برای PS5 در سال ۲۰۲۴

براساس گزارش‌های منتشر شده، احتمالا شرکت سونی یک بازی تیراندازی اول شخص را در سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد کرد.

به‌تازگی دسته‌ای از کاربران در اینترنت به یک سری سر نخ‌ها از بازی معرفی نشده‌ی پلی استیشن 5 در سبک شوتر اول شخص دسترسی پیدا کرده‌اند. پیش از این سونی اعلام کرده بود که استودیوهای پلی استیشن در حال کار روی بیش از ۲۵ بازی جدید هستند که یکی از آن‌ها یک بازی بزرگ شوتر خواهد بود. بااین‌حال، هنوز شاهد معرفی رسمی این بازی از سوی سونی نبودیم.

براساس چند گزارش منتشر شده در سطح اینترنت، در پروفایل آرت‌استیشن فرانک آلیبرتی، طراح ارشد کاراکتر که در حال حاضر برای شرکت 2K کار می‌کند، نام دو بازی شوتر پلی استیشن 5 به چشم می‌خورد. یکی از این بازی‌ها یک شوتر سوم شخص کوآپ است که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد؛ برخی از کاربران بر این باور هستند که این اثر Helldrivers 2 خواهد بود. اما دیگر اثر موجود در این فهرست، یک بازی اول شخص شوتر است که احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

تاکنون به‌طور قطع می‌دانیم که سونی یک بازی شوتر در دست ساخت دارد. همچنین می‌دانیم که این بازی تیراندازی توسط استودیو دوی‌ایشن گیمز (Deviation Games) در دست توسعه است. هنوز به‌صورت رسمی زاویه دوربین بازی به تایید نرسیده است، اما باتوجه‌به جزئیات فراخوان استخدامی این استودیو، باید انتظار یک بازی تیراندازی اول شخص را داشته باشیم.

همچنین، شرکت سونی از سال ۲۰۲۱ همکاری خودش را با استودیو فایرواک آغاز کرده است. اعضای این استودیو را توسعه‌دهنده‌های سابق آثاری مجموعه‌هایی همچون Call of Duty و Destiny تشکیل می‌دهند. انتظار می‌رود که همکاری سونی و فایرواک به انتشار یک بازی بزرگ شوتر ختم شود.

با تمام این تفاسیر هنوز نمی‌توان به‌طور قطع درمورد بازی تیراندازی پلی استیشن 5 صحبت کرد و برای اطلاعات بیشتر در این رابطه، باید منتظر انتشار جزئیات جدیدی در آینده از سوی سونی باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده