نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۶

انتشار اخبار و اطلاعات جدید از بازی Dragon’s Dogma 2 در آینده نزدیک

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات جدیدی از این اثر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در اواخر خرداد سال جاری بازی Dragon’s Dogma 2 توسط کپکام به‌صورت رسمی معرفی شد. این امر در جریان جشن ۱۰ سالگی بازی Dragon’s Dogma رخ داد. تا به امروز اطلاعات قابل‌توجه‌ای از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، هیدئاکی ایتسونو، کارگردان این اثر با اعلام بیانیه‌ای به مجله ژاپنی فامیتسو، به‌روزرسانی جدیدی را از وضعیت توسعه و ساخت این بازی در اختیار طرفدان این بازی گذاشته و اعلام کرده است که توسعه این اثر به خوبی پیش می‌رود. 

لوگوی شرکت کپکام

ایتسونو در پاسخ به فامیتسو که از توسعه‌دهندگان ژاپنی پرسشی مبنی بر اینکه چه انتظاری از آن‌ها میتو‌ان در سال ۲۰۲۳ داشت، اینگونه پاسخ داد: «من در حال حاضر غرق در تولید Dragon’s Dogma 2 هستم، به قدری که دارم حس خودم را از فصلی که است از دست می‌دهم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود، بنابراین امیدوارم پیشرفت توسعه خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت یک آپدیت را با شما به اشتراک بگذاریم.»

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی از جانب کپکام اعلام نشده است. علاقه‌مندان به دنیای بازی در جریان جشن ۱۰ سالگی بازی Dragon’s Dogma متوجه شدند که سازندگان برای توسعه این اثر از موتور RE Engine استفاده خواهند کرد. موتوری که در آثار جدید این استودیو به خوبی امتحان خود را پس داده است.

از طرفی دیگر نیز در سال ۲۰۲۰ اطلاعاتی از این بازی درز شد که نشان از برنامه‌ریزی سازندگان این اثر برای انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 در نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۲ داشت. بااین‌حال در حال حاضر ما از آن تاریخ عبور کرده‌ایم و باید در انتشار اطلاعات رسمی از این بازی منتظر بمانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این اثر دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده