نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

انتشار جزئیات بیشتر از بازی Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۳

اسکوئر انیکس تایید کرد برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۳ برنامه‌های زیادی دارد.

به نظر می‌رسد Final Fantasy 16 یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های کنسول پلی‌ استیشن 5 در سال ۲۰۲۳ باشد. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی طی ژوئن سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و اسکوئر انیکس اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری در ماه‌های منتهی به انتشار آن اعلام می‌شود. به‌تازگی حساب کاربری توییتر فاینال فانتزی در پیام جدیدی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ برای انتشار اطلاعات مختلف از بازی Final Fantasy 16 برنامه‌ریزی انجام شده است. درواقع با اینکه انتشار این بازی دور به نظر می‌رسد اما طرفداران امیدوار هستند که اسکوئر انیکس راه‌هایی برای برانگیختن بیشتر هیجان طرفداران در ماه‌های منتهی به عرضه‌ی بازی را پیدا کند.

هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی بازی Final Fantasy 16 باقی مانده است که طرفداران در مورد آن‌ها اطلاعات کافی ندارند. در ماه گذشته، هیروشی تاکای، کارگردان بازی اعلام کرد تمام کردن کمپین بازی حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول خواهد کشید. تاکای در ادامه توضیح داد اگر بازیکنان برای تکمیل محتوای اضافی بازی وقت بگذارند، این زمان باید به حدود ۷۰ ساعت برسد. علاوه‌بر این، بازی Final Fantasy 16 اولین نسخه‌ی اصلی از سری فاینال فانتزی خواهد بود که براساس زبان و محتوا، رده‌ی M یا بزرگسال را از سازمان رتبه‌بندی سنی ESRB دریافت کرده است.

کلیو قهرمان اصلی بازی Final Fantasy 16

درحالی‌که هنوز چند ماه تا انتشار Final Fantasy 16 باقی مانده است، طرفداران فاینال فانتزی می‌توانند از آثار دیگری در سال ۲۰۲۳ لذت ببرند. شرکت اسکوئر انیکس اخیرا اعلام کرد بازی موردانتظار Final Fantasy Pixel Remasters سرانجام برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. طرفداران فاینال فانتزی برای مدت طولانی خواهان عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌ها بودند و حال به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس این تصمیم را گرفته است. با اینکه انتشار بازی Final Fantasy Pixel Remasters هم برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، اما طرفداران امیدوار هستند قبل از عرضه‌ی Final Fantasy 16 بتوانند آن را تجربه کنند.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۱) به‌صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده